به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

مهاجرت از طریق تحصیل-نیک افرا

مهاجرت از طریق تحصیل:

می توان گفت مهاجرت تحصیلی پر طرفدار ترین و بهترین راه مهاجرت در بین متقاضیان می باشد. در این نوع از مهاجرت انتخاب کشور مقصد کاملاً وابسته به شرایط تحصیلی و مالی افراد می باشد. دریافت ویزای تحصیلی لازمه‌ مهاجرت تحصیلی و دریافت اقامت تحصیلی است. ویزای تحصیلی، ویزایی است که بعد از اخذ آن فرد میتواند برای تحصیل به کشور مقصد مهاجرت نماید. در واقع دریافت ویزای تحصیلی برای متقاضیانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند ضروری می باشد.

– مدارس

– کالج

– کارشناسی

– کارشناسی ارشد

– دکتری

– پست دکتری

 

 

مدارس:

این روزها بعضی از والدین به تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور می اندیشند. اما دانستن این نکته که تحصیل افراد زیر 18 سال در خارج از کشور، رایگان نیست مگر در برخی موارد نادر و خاص ضروری می باشد. البته قابله ذکر است که اگر والدین اقامت یک کشور را دریافت کنند، تحصیل فرزندان شان عمدتا در مدارس دولتی آن کشور رایگان خواهد بود.

 

کالج:

برخی از دانشجویان مایل هستند که به جای ورود مستقیم به دانشگاه، تحصیل در کالج را انتخاب نمایند تا بتوانند با سرعت بیشتری وارد بازار کار شوند و هزینه کمتری پرداخت نمایند ضمن این که اخذ پذیرش از کالج ها بسیار راحت تر است. همچنین باید گفت در بسیاری از کشور ها افراد برای ورود به دانشگاه نیز لازم است که ابتدا دوره کالج را بگذرانند.

 

کارشناسی:

بسیاری از دانشجویان رویای تحصیل در دانشگاه های برتر دنیا را در سر دارند اما تصور میکنند که ورود به تمام دانشگاه های بین المللی در دیگر کشور های دنیا و تحصیل در مقطع کارشناسی رویایی دور از ذهن است ولی مشاورین ما در نیک افرا می توانند شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 

کارشناسی ارشد:

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور و دریافت پذیرش، نه تنها باعث ارتقاء موقعیت کاری و شغلی شما می شود بلکه زندگی شما را نیز به طور کلی متحول میکند. شما با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور علاوه بر آشنایی با یک فرهنگ جدید میتوانید با کارآموزی فرصت های شغلی متعددی را برای خود ایجاد نمایید.

 

دکتری:

تحصیل در مقطع دکتری برای متقاضیانی مناسب است که به درس خواندن علاقه دارند. مدت زمان تحصیل در این مقطع 3 الی 4 ساله می باشد و به نسبت دیگر دوره های تحصیلی سخت تر می باشد. سوابق تحصیلی خوب از جمله مواردی است که برای دریافت بورسیه در این مقطع مهم و الزامی است.

 

پست دکتری:

متقاضیان پست دکتری پس از اتمام تحصیلات در دوره دکتری در این دوره به تحقیق و پژوهش می پردازد. پذیرش در دوره پست دکتری به مراتب سخت تر و پیچیده تر از پذیرش دکتری می باشد.

 

پیام بگذارید

7 + دوازده =

  مشاوره رایگان  36472709-071