به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

بررسی کامل شرایط تحصیل در دانشگاه های قبرس در سال 2022

بررسی کامل شرایط تحصیل در دانشگاه های قبرس در سال 2022:

قبرس شمالی کشوری توریستی و دانشجویی است و دارای دانشگاه های بسیاری میباشد. متقاضیان تحصیل در قبرس میتوانند از بین سه دانشگاه برتر این کشور محل تحصیلشان را انتخاب نمایند. مدارک صادر شده از این سه دانشگاه مورد تایید کشور های اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و ترکیه میباشند.

 

 

تحصیل در قبرس در یک نگاه:

اگرمتقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های قبرس هستید، باید بدانید که کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. قبرس شمالی منطقه ترک نشین است و در جدول زیر بطور خلاصه اطلاعات مفیدی در مورد آن در اختیار شما قرار داده ایم.

پایتخت قبرس شمالی

لفکشا

زبان تحصیل در دانشگاه ها

انگلیسی و ترکی استانبولی

زبان محاوره ای مردم

انگلیسی و ترکی استانبولی

مورد تایید اتحادیه اروپا

بله

مورد تایید وزارت بهداشت ایران

خیر

مورد تایید وزارت علوم ایران

بله

بورسیه دانشگاه ها

بورسیه های 25 الی 75 درصدی

 

تحصیل در قبرس

 

محدودیت سنی برای تحصیل در قبرس:

باید تاکید کرد که هیچ محدودیت سنی برای تحصیل در قبرس وجود ندارد. یعنی افراد در هر سنی که باشند میتوانند برای تحصیل در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه های قبرس اقدام نمایند. فقط دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود محدودیت سنی زیر سی سال دارد. ولی برای دیگر دانشگاه های قبرس محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 

تحصیل در قبرس

 

تحصیل در قبرس در مقطع کارشناسی:

مقطع کارشناسی یا دوره لیسانس مانند سیستم آموزشی ایران، در کشور قبرس نیز چهار سال میباشد. برای تحصیل در این مقطع داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات الزامی است. البته افرادی که با سیستم آموزشی جدید شش سه سه تحصیل نموده اند این امکان را دارند تا با داشتن مدرک دیپلم برای تحصیل در قبرس اقدام نمایند. برای تحصیل در رشته های مقطع کارشناسی داشتن معدل بالا مهم نیست.

برای دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه های این کشور داشتن مدرک زبان انگلیسی به هیچ عنوان الزامی نمی باشد. اما اگر متقاضی دارای مدرک آیلتس 5 یا بالاتر باشد و یا معادل آن را داشته باشد از شما آزمون زبان گرفته نمی شود.

 

 

تحصیل در قبرس در مقطع کارشناسی ارشد:

مقطع کارشناسی ارشد قبرس، بنابر استاندارد های بین المللی سیستم آموزشی دو ساله دارد. افرادی که قصد تحصیل در این مقطع را دارند باید مدرک کارشناسی خود را در رشته ای مرتبط با رشته مورد نظرشان داشته باشند.  برای ورود به دانشگاه های قبرس تحت عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد نیازی به گذراندن آزمون نمی باشد و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در قبرس به زبان انگلیسی است ولی ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی نیست. در صورتی که متقاضی دارای مدرک آیلتس 6.5 یا معادل آن باشد، آزمون زبان از وی گرفته نخواهد شد و بطور مستقیم وارد دپارتمان مورد نظر خواهد شد. لیست رشت های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه قبرس بسیار گسترده است و تمامی متقاضیان این امکان را دارند تا در رشته مورد علاقه خود که با پیشینه تحصیلی شان تطابق دارد تحصیل نمایند.

حال این سوال مطرح میشود که تفاوت بین رشته های کارشناسی ارشد با پایان نامه و بدون پایان نامه در چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سیستم ارشد بدون پایان نامه برای کسانی طراحی شده که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را ندارند ولی اگر فردی قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارد باید رشته ارشد خود را همراه با پایان نامه انتخاب نماید.

 

تحصیل در قبرس

 

تحصیل در قبرس در مقطع دکترا:

سیستم آموزشی قبرس در مقطع دکترا مطابق با استاندارد جهانی میباشد. تحصیل در این مقطع شامل هشت درس است. اینکه دانشجو این هشت درس را در چه مدت زمانی به پایان برساند بستگی به خود او دارد، اما به طور معمول 2 تا 3 سال گذراندن این دروس طول خواهد کشید. بعد از به پایان رساندن این هشت درس دانشجو با گذراندن موفق آزمون جامع یا همان (کو آلی فای) وارد دوره پایان نامه میشود. در نتیجه به پایان رساندن این دوره در دانشگاه های قبرس نیازمند حدودا سه الی پنج سال زمان است.

برای تحصیل در قبرس در این مقطع مانند مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نمیباشد. اما اگر دانشجو دارای مدرک آیلتس 6.5 و یا معادل آن باشد نیازی به گذراندن آزمون ورودی زبان انگلیسی نیست و فرد بطور مستقیم وارد دپارتمان مورد نظر میشود. همچنین پذیرش دانشجو در این مقطع در دانشگاه های قبرس طبق سوابق تحصیلی است و نیازی به گذراندن آزمون خاصی نمیباشد.

 

 

تحصیل پزشکی و پیراپزشکی در قبرس:

رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های قبرس از جمله رشته هایی هستند که هر سال افراد زیادی را برای تحصیل به خود جذب می نمایند. دانشکده های پیراپزشکی و پزشکی دانشگاه قبرس از اعتبار و رتبه بسیار عالی در سطح بین الملل برخوردار می باشند و متقاضییان برای ورود به آنها نیازی به گذراندن هیچ آزمونی ندارند.

از جمله عوامل محبوبیت دانشکده پزشکی و پیراپزشکی قبرس در بین دانش آموزان ایرانی شده است، منطبق بودن سیستم آموزشی دانشگاه های این کشور با سیستم  آموزشی ایران می باشد. رشته داروسازی قبرس دوره ای شش ساله است و دانشجو پس از گذراندن آن موفق به دریافت مدرک دکترای داروسازی می شود. اما در بیشتر دانشگاه های دنیا دوره داروسازی پنج ساله است و به دانشجو مدرک کارشناسی داروسازی داده میشود. گفتنی است که دانشگاه های قبرس به دانشجویان ایرانی بورسیه های خوبی نیز ارائه میدهد.

 

تحصیل در قبرس

 

تحصیل دندانپزشکی در قبرس:

تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به طور کلی نسبت به دیگر رشته ها پر هزینه تر است. زیرا رشته دندانپزشکی شهریه بالایی دارد. اما جای نگرانی نیست زیرا ما با دریافت بورسیه تحصیلی قبرس، هزینه های شما را به حداقل خواهیم رساند.

بهترین گزینه برای تحصیل رشته دندانپزشکی در قبرس، دندانپزشکی دانشگاهبین المللی قبرس (CIU) و دندانپزشکی دانشگاه خاور نزدیک قبرس ( (NEUمیباشد. برای این پیشنهاد دلایل کاملا منطقی و قانع کننده داریم.

 

 

تحصیل داروسازی در قبرس:

شاید بتوان گفت محبوبترین رشته دانشگاه های قبرس رشته داروسازی است. دانشگاه های قبرس شرایط عالی برای این رشته دارند. نکته جالب این است که در تمامی نقاط دنیا، رشته داروسازی دوره ای پنج ساله است و در پایان دوره تحصیل به دانشجو مدرک کارشناسی و یا معادل آن داده میشود. اما اگر قصد تحصیل در رشته داروسازی در قبرس را دارید باید بدانید که مدرک داروسازی قبرس دکترا است.

 

تحصیل در قبرس

 

تحصیل فیزیوتراپی در قبرس:

فیزیوتراپی یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا است. اگر مشاغل پردرآمد دنیا را در نظر بگیرید، شغل فیزیوتراپی در رده های اول خواهد بود. کارشناسان فیزیوتراپی سالیانه حدوداً 100 هزار دلار درآمد خواهد داشت. تحصیل فیزیوتراپی در قبرس جزومحبوب ترین رشته ها می باشد. کشور قبرس برای علاقه مندان شرایط عالی دارد. این شرایط شامل بورسیه های عالی از 50 الی 75 درصد نیز میباشد.

تقریباً تمام دانشگاه های قبرس، رشته فیزیوتراپی را در بین رشته های خود ارائه می دهند. اینکه (کدام دانشگاه این کشور برای تحصیل در این رشته مناسب می باشد؟) یک سوال بسیار کلی است، پاسخ آن بسته به شرایط خود دانشجو و هدف وی برای آینده شغلی و همچنین بودجه دانشجو متفاوت می باشد.

 

دانشگاه بین المللی قبرس

 

تحصیل در قبرس و دانشگاه های قبرس:

دانشگاه

رتبه در قبرسرتبه جهانیتایید اروپا
دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)1600-501مورد تایید
دانشگاه بین المللی قبرس (CIU)2800-601مورد تایید
دانشگاه خاور نزدیک (NEU)31000-801مورد تایید

 

 

تحصیل در دانشگاه بین المللی قبرس CIU:

دانشگاه بین المللی قبرس یا همان دانشگاه CIU، بهترین دانشگاه قبرس نمی باشد. اما در سالهای گذشته در بین متقاضیان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از علل محبوبیت این دانشگاه بورسیه های عالی این دانشگاه است که باعث شده در هر ترم افراد بسیاری برای تحصیل در این دانشگاه راغب باشند.

این دانشگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی تا 75 درصد بورسیه، و برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تا 50% بورسیه ارائه میدهد. با توجه به این بورسیه هزینه های تحصیل در این دانشگاه بسیار مقرون و به صرفه است.

 

CIU

 

تحصیل در دانشگاه مدیترانه شرقی EMU:

دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) از نظر رنکینگ جهانی که در جدول به آن اشاره شد، بهترین دانشگاه قبرس است. این دانشگاه از جمله بهترین دانشگاه های جهان نیز بوده و مدارک آن مورد تایید وزارت علوم ایران نیز میباشد. می توان گفت که تحصیل در این دانشگاه بهترین گزینه برای متقاضیان است، اما هزینه تحصیل در این دانشگاه در برخی رشته ها تا 4 برابر دانشگاه های دیگر قبرس است. مانند دیگر دانشگاه های قبرس، دانشگاه EMU هم برای متقاضیان تحصیل در رشته های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز بورسیه 50 درصدی ارائه میدهد.

 

EMU

 

زبان دانشگاه ها برای تحصیل در قبرس:

زبان تحصیل درقبرس انگلیسی و ترکی استانبولی است. انتخاب زبان تحصیل بنابر خواست خود دانشجو میباشد. اما معمولاً تحصیل به زبان انگلیسی بهتر است زیرا مدارک انگلیسی در سطح بین المللی اعتبار بیشتری دارند. همچنین اگر در آینده قصد ادامه تحصیل در کشور های دیگر را دارید، در صورتی که مدرک تحصیلی تان به زبان انگلیسی باشد دیگر از شما درخواست مدرک زبان نخواهد شد.

 

تحصیل در قبرس

 

تحصیل در قبرس (آزمون ورودی دانشگاه قبرس):

برای تحصیل در قبرس نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست؟ نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های قبرس بر اساس سوابق تحصیلی است. این به این معناست که برای ورود به دانشگاه های کشور قبرس هیچ آزمونی وجود ندارد. حتی برای دریافت بورسیه نیازی به گذراندن آزمون ورودی نمی باشد.

آزمون زبان دانشگاه های قبرس آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی است که در زمان ورود به دانشگاه از دانشجو گرفته میشود. چنانچه دانشجویی در این آزمون نمره قبولی را کسب ننماید مجبور به گذراندن یک یا چند واحد زبان انگلیسی تحت عنوان پیش نیاز خواهد بود. گفتنی است که اگر دانشجویی مدرک زبان معتبر مانند آیلتس و یا تافل را ارائه نکند نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح نیست.

 

 

حداقل نمره زبان برای قبولی از آزمون زبان دانشگاه های قبرس:

نوع آزمونEMUNEUCIU
آزمون زبان دانشگاه757070
TOEFL(IBT)797265
IELTS6.55.55.5
PTE-A58—-—-

 

بعض از دانشگاه های قبرس مانند دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)، در این آزمون تعیین سطح سخت گیر است. اما قبول شدن در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دیگر دانشگاه های این کشور، مانند دانشگاه بین المللی قبرس (CIU) و دانشگاه خاور نزدیک (NEU) به نسبت ساده تر می باشد.

 

تحصیل در قبرس

 

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیل در قبرس:

مدارک لازم برای تحصیل در قبرس شمالی عبارتند از:

مقطع تحصیلی

مدرک لازم جهت اخذ پذیرش

مقطع پزشکی و پیراپزشکی

مقطع کارشناسی

ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

ترجمه ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی

اسکن صفحه اول پاسپورت

مقطع کارشناسی ارشد

ترجمه مدرک موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی

ترجمه ریزنمرات مقطع کارشناسی

اسکن صفحه اول پاسپورت

یک رزومه از سوابق فردی، تحصیلی و کاری

 

مقطع دکترا

ترجمه مدرک موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد

ترجمه ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد

ترجمه مدرک موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی

ترجمه ریزنمرات مقطع کارشناسی

اسکن صفحه اول پاسپورت

یک رزومه از سوابق فردی، تحصیلی و کاری

 

 

مزایای تحصیل در قبرس شمالی:

تحصیل در قبرس شمالی برای کسانی مناسب است که به دنبال برنامه های درجه یک آموزش منطبق بر سطح استاندارد جهانی هستند. همه ما شهریه و بورس تحصیلی را دوست داریم اما قصد نداریم از کیفیت آموزش نیز بگذریم. وجود طیف گسترده امکانات از جمله مزایای تحصیل در قبرس می باشد. سیستم آموزشی دانشگاه های قبرس منطبق بر سیستم آموزشی آمریکایی است و عالی ترین سطح استاندارد دارد.

هزینه های زندگی در قبرس بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، زیرا واحد پول قبرس لیر ترکیه می باشد. از طرفی دانشگاه های قبرس شمالی از جمله ارزانترین دانشگاه ها برای تحصیل در خارج از کشور می باشد. شهریه دانشگاه های این کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد در نتیجه می توانید از تحصیل خود در خارج از کشور بیشتر لذت ببرید. گفتنی است که دانشگاه های قبرس به متقاضیان ایرانی که برای تحصیل در این کشور اقدام میکنند، بورسیه 50 درصدی ارائه میدهد.

پذیرش در دانشگاه های قبرس بسیار آسان است و متقاضیان تحصیل در قبرس نیازی به گذراندن هیچگونه آزمون ورودی ندارند.

قبرس از جمله کشور های نزدیک به ایران است که از نظر فرهنگ غذایی و آداب و رسوم شباهت زیادی با ایران دارد و ایرانیان در این جزیره زیبای واقع شده در دریای مدیترانه بسیار احساس راحتی خواهند کرد.

 

تحصیل در قبرس

 

معایب تحصیل در قبرس:

وجود یکسری مزایا و معایب برای تحصیل در هر کشوری امری بدیهی می باشد و البته که هیچ کشوری کامل نیست. لاکن پیش از آنکه به بررسی معایب تحصیل در کشور قبرس پرداخته شود، باید متذکر گردید که کشور قبرس را به عنوان سکوی پرتاب مقصد بسیار مناسبی برای مهاجرت به سمت کشورهای اروپایی است.

ازجمله معایب تحصیل در این کشور کوچکی و مساحت کم این کشور است. قبرس دارای سه شهر اصلی است که جمعیت هر کدام در حدود صد هزار نفر می باشد و به همین دلیل این کشور برای افرادی که علاقه ای به زندگی در شهرهای پرجمعیت و شلوغ ندارند مناسب است. البته اگر از این زاویه به این نکته دقت کنیم خیلی از افراد دنج و خلوت بودن قبرس را یک مزیت به حساب میی آورند.

قبرس کشوری صنعتی نیست و تمام اقتصاد آن بر پایه جهانگردی، توریسم و خدمات رسانی به مسافران استوار است و اگر فردی در این راستا فعالیت نماید می تواند درآمد خوبی کسب کند. اما مشاغل صنعتی در این کشور قبرس پر رونق نمی باشند.

 

 

هزینه های تحصیل در قبرس:

در اینجا به بررسی شهریه مقاطع مختلف در دانشگاه های قبرس خواهیم پرداخت. در ابتدا باید گفت که دانشگاه های قبرس برای تمامی دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در مقاطع کارشناسی و همچنین کارشناسی ارشد بورسیه تحصیلی بسیار خوبی در نظر گرفته است. این بورسیه شامل حال تمامی دانشجویان می شود و از طرف دانشگاه به تمام متقاضیان تعلق خواهد گرفت. در زیر به شهریه رشته های مختلف در مقاطع متفاوت در دانشگاه های برتر این کشور نگاهی خواهیم داشت:

رشته های دانشگاه EMU

بدون بورس50% بورس

داروسازی

16914 دلار

8682 دلار

دندان پزشکی

19192 دلار

ندارد

پزشکی

21198 دلارندارد
مهندسی و معماری و دانشکده آموزش11244 دلار

5847 دلار

سایر رشته های کارشناسی

9207 دلار4828 دلار
کارشناسی ارشد (با پایان نامه هر درس)1390 دلار

815.5 دلار

کارشناسی ارشد (بدون پایان نامه هر درس)

1631 دلار

815.5 دلار

دکتری (هر درس)

1631 دلار

ندارد

رشته های دانشگاه CIU

بدون بورس50% بورس
داروسازی7844 یورو

4099 یورو

دندان پزشکی

10645 یورو5500 یورو
پزشکی12955 یورو

6655 یورو

مهندسی و معماری

5843 یورو3099 یورو
سایر رشته های کارشناسی5843 یورو

3099 یورو

کارشناسی ارشد (8 الی 10 درس)

هر درس 350 یورو
دکتری (7 درس تا امتحان تز)

هر درس 650 یورو

 

تحصیل در قبرس

 

هزینه خورد و خوراک در قبرس:

افرادی که متقاضی تحصیل در کشور قبرس هستنند باید این موضوع را بدانند که، هزینه های خورد و خوراک در این کشور بسیار مقرون به صرفه است زیرا واحد پولی این کشور لیر ترکیه بوده که از لحاظ قیمت به واحد پولی کشور ما نزدیک می باشد. در واقع می توان گفن که هزینه های خورد و خوراک در قبرس شمالی برای یک نفر چیزی در حدود  1000 الی 2000 لیر در ماه می باشد که البته بسته به سلیقه غذایی و نحوه زندگی هر فرد متفاوت می باشد.

 

 

کار در حین تحصیل در قبرس:

از جمله شغل‌های دانشجویی که در حین تحصیل دانشجویان می‌توانند در آن زمینه ها شروع به کار کنند شغل هایی مانند کتابخانه‌ها، بخش کامپیوتر، بخش‌های فرهنگی، آزمایشگاه‌ها، کافه‌تریا و رستوران‌ها و مراکز اداری و ورزشی در خود دانشگاه، همچنین کار در بیرون از دانشگاه، مثل کافه‌ها، رستوران‌ها و غیره، بسته به انتخاب دانشجو و فرصت‌های موجود متفاوت می باشد. امکان کار در حین تحصیل شامل 20 ساعت اجازه کار در هفته می‌باشد.

کار دانشجویی در قبرس این امکان را برای دانشجویان ایجاد می نماید که هزینه های زندگی در قبرس را تا حدی تامین نمایند. طبق تجربه تمام هزینه های زندگی با کار دانشجویی تامین میگردد ولی برای هزینه های دانشگاه حتما باید پشتوانه مالی داشته باشید.

 

تحصیل در قبرس

 

بورسیه تحصیلی در قبرس:

تمامی دانشگاه های قبرس بورسیه تحصیل را به دانشجویان ارائه میدهند. حداقل بورسیه هیچ ارتباطی به معدل و پیشینه تحصیلی متقاضی ندارد ولی بالا رفتن میزان بورسیه بسته به پیشینه دانشجو متفاوت است. به طوری که دانشجویان با معدل بالا در بعضی رشته ها بورسیه 75 درصدی خواهند داشت.

گفتنی است که رشته پزشکی قبرس در دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) شامل بورسیه نیست. به دین علت که پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی رشته ای برنامه ای مشترک بین دانشگاه مارمارا و دانشگاه مدیترانه شرقی است و تصمیم گیری  برای ارائه بورسیه فقط دانشگاه قبرس نمی باشد.

بورسیه سایر رشته ها

متقاضیان تحصیل در رشته های کارشناسی و رشته های پیراپزشکی، این امکان را دارند تا از بورسیه تحصیلی 75% که توسط دانشگاه بین المللی قبرس ارائه میگردد استفاده نمایند.

 

تحصیل در قبرس

 

خوابگاه های دانشگاه های قبرس:

برای افراد متاهل و یا کسانی که میخواهند به همراه شخصی دیگر در قبرس تحصیل نمایند، خوابگاه خیلی مقرون به صرفه نمی باشد. زیرا خوابگاه به اعضای هر 1 نفر که در آن سکونت دارد هزینه دریافت مینماید. اما اجاره منزل مسکونی به این صورت نیست و شما فقط اجاره را پرداخت می کنید و کل اعضای خانواده این امکان را دارند در آن سکونت داشته باشند. اما در صورتی که شما فقط یک نفر هستید بی شک خوابگاه برای شما بسیار با صرفه تر خواهد بود. در زیر به هزینه برخی موارد اشاره شده است.

 

نوع محل سکونت

خوابگاه معمولیخوابگاه لوکسمنزل معمولیمنزل لوکس
هزینه سالیانهسالیانه 2000 دلارسالیانه بالای 2700 دلارماهیانه 1200 لیر

ماهیانه 3000 لیر

 

بیشتر دانشگاه های قبرس دارای مجتمع های خوابگاهی متفاوتی هستند که با توجه به توان مالی دانشجو اتاق مناسب در اختیارش قرار می گیرد. خوابگاه های دانشگاه قبرس بسیار مجهز و راحت هستند و به جرات میتوان گفت در حد هتل پنج ستاره هستند.

 

تحصیل در قبرس

 

اقامت پس از فارغ التحصیلی در قبرس شمالی:

یکی از پرسش های متداول در زمان تصمیم گیری جهت مهاجرت این است که آیا بعد از اتمام دوران تحصیل در قبرس شمالی، این امکان وجود دارد که اقامت این کشور را دریافت کنند؟

شرایط اقامت بعد از تحصیل در قبرس شمالی مانند ترکیه است و به دلیل روابط خوب این کشور با ترکیه می توان گفت هر شرایطی که در ترکیه حاکم است در قبرس شمالی نیز وجود دارد. بعد از اتمام تحصیل در قبرس شمالی این امکان برای افراد وجود دارد که در این کشور بمانند و مشغول به تحصیل شوند.

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

پیام بگذارید

دو − یک =

  مشاوره رایگان  36472709-071