به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

بورسیه تحصیلی قبرس

بورسیه تحصیلی قبرس:

قبرس شمالی از جمله کشورهایی است که شرایط بورسیه را برای دانشجویان ایرانی در دانشگاه هایش فراهم آورده است. بیشتر دانشگاه های قبرس برای دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه هایی با درصد های متفاوت ارائه میدهند. جالب است که بدانید همه متقاضیان می توانند از این بورسیه استفاده کنند.

قابل ذکر است که اگر قصد دریافت بورسیه تحصیلی قبرس دارید، با هر شرایطی که دارید فقط کافی است با ما تماس بگیرید. زیرا ما این امکان را داریم تا بیشترین میزان بورسیه را بدون دریافت هزینه برای شما دریافت نماییم.

 

تحصیل در قبرس

 

بورسیه تحصیلی قبرس در دانشگاه (CIU):

بورسیه تحصیلی دانشگاه بین المللی قبرس (CIU)، یکی از بهترین بورسیه های تحصیلی این کشور است. به همین دلیل است که دانشگاه  CIU یکی از مناسب ترین گزینه های تحصیل برای شماست.

1- دانشگاه بین المللی قبرس به متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی و همچنین متقاضیان رشته های داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی، بورسیه 50 درصدی ارائه میکند. در نتیجه تمامی دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرش می شوند، از بورسیه تحصیلی قبرس به میزان 50 درصد بهره مند می گردند.

2- دانشگاه بین المللی قبرس به متقاضیان مقطع کارشناسی و همچنین متقاضیان رشته داروسازی که معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی آنها بالاتر از نمره 15 باشد، بورسیه 75 درصدی ارائه میدهد.

3- بورسیه تحصیلی در دانشگاه بین المللی قبرس برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز ارائه میگردد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی با حداقل معدل 15 این امکان را دارند تا برای بورس تحصیلی اقدام نمایند تا براساس دستاورده یشان بورسیه (حداکثر 50٪) را کسب نمایند.

 

تحصیل در قبرس

 

بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکاران:

دانشگاه های قبرس برای ورزشکارانی که متقاضی تحصیل در این کشور هستند بورسیه تحصیلی برای شهریه دانشگاه و هزینه خوابگاه ارائه میدهند. شرایط دریافت بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکاران ، توسط هیئت اجرایی دانشگاه ها تنظیم و به تصویب شده است.

بورسیه ورزشی قبرس به افرادی داده می شود که دارای رتبه اول در یک ورزش خاص در کشور خودشان باشند. حال این رتبه اول میتواند انفرادی باشد و یا تیمی که متقاضی بورسیه در آن عضو بوده کسب شده باشد. همچنین اگر فرد متقاضی عضو تیم ملی در یک ورزش خاص در کشور خود باشد نیز مورد قبول خواهد بود. چنین افرادی این امکان را دارند تا درخواست بورسیه کنند. البته این بورسیه زمانی به دانشجو داده  میشود که عضو یکی از تیم های ورزشی دانشگاه شود. این بورسیه به طور معمول شامل هزینه های تحصیل و خوابگاه دانشجو میشود.

 

تحصیل در قبرس

 

بورسیه تحصیلی در دانشگاه خاور نزدیک قبرس (NEU):

دانشگاه خاور نزدیک در ابتدای شروع هر ترم بورس های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را به اکثر دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود اعطا می کند. این فرصتی مناسب برای آنهاست تا تحصیلات تکمیلی خود را در یک محیط بین المللی کامل کنند. این بورسیه ها شامل بورسیه های 25%، 50% و 75% می شوند. البته باید گفت این بورسیه ها تنها برای دروس اصلی رشته مورد نظر ارائه می شود و اگر دانشجو نیاز به گذراندن دوره کالج زبان انگلیسی در دانشگاه داشته باشد این بورسیه اعمال نمیگردد.

 

تحصیل در قبرس

 

شرایط بورسیه تحصیلی قبرس برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خاور نزدیک:

1- اعتبار بورسیه در این مقطع فقط به مدت دو سال میباشد و اگر مدت زمان تحصیل دانشجو بیشتر از این مدت شود، شهریه دانشجو طبق روال عادی برای باقی دوران تحصیل از وی اخذ میگردد.

2- بورسیه 75 درصدی دانشگاه به دانشجویی ارائه میگردد که حداقل یک مقاله در نشریه دانشگاه خاور نزدیک و یا در یک نشریه دانشگاهی معتبر به چاپ رسانده باشد.

3- بورسیه 90 درصدی و 100 درصدی دانشگاه خاور نزدیک به دانشجویانی اعطا میگردد که در رزومه خود سه کنفرانس و حداقل یک مقاله در نشریه های دانشگاهی معتبر داشته باشد.

 

تحصیل در قبرس

 

شرایط بورسیه تحصیلی قبرس برای مقطع دکترا در دانشگاه خاور نزدیک:

1- اعتبار بورسیه تحصیلی دکترا در دانشگاه خاور نزدیک 4 ساله است و اگر مدت زمان تحصیل دانشجو بیشتر از این مدت شود، شهریه طبق روال عادی برای باقی دوران تحصیل از وی درخواست می شود.

2- بورسیه 75 درصدی دانشگاه به دانشجویانی ارائه میگردد که در رزومه خود سه کنفرانس و حداقل دو مقاله بین الملل که یکی از آنها باید در مجله ای باشد که تحت SSCI ، AHCI SCI  یا SCI Expanded چاپ شده و دوم در ژورنال نمایه شده تحت WOS یا Scopus باشد.

3- بورسیه 90 درصدی و 100 درصدی دانشگاه (NEU) به دانشجویانی اعطا میگردد که در رزومه خود شش کنفرانس و حداقل دو مقاله بین الملل داشته باشند که یکی از آنها باید در مجله ای باشد که تحت SSCI ، AHCI SCI یا SCI Expanded است و دوم در ژورنال نمایه شده تحت WOS یا Scopus باشد.

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

پیام بگذارید

یازده + دوازده =

  مشاوره رایگان  36472709-071