به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 و مشخص شدن جواب لاتاری

 و مشخص شدن جواب لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری 2022

“جواب لاتاری 2022 کی میاد ؟؟” این اولین سوال افرادی هست که در لاتاری ثبت نام کرده اند  و پاسخش هم اینه نتیجه لاتاری 2022 در تاریخ 18 اردیبهشت سال 1400 ساعت 20:30 اعلام میشه ولی با توجه به شلوغی سیستم چه مدت زمان میبره برای همه نتیجه ارسال بشه در ضمن این نتیجه برای ثبت نامی های دوره 2022 هست یعنی افرادی که مهر 99 تا آبان 99 ثبت نام کرده اند و افرادی که بعد از آن اقدام به رزرو کنند اردیبهشت 1401 نتیجه آن اعلام میشود .

لیست برندگان لاتاری ایرانی

هر سال از حدود 750.000 ثبت نام کننده به طور میانگین 6000 نفر برنده اعلام می شوند. لیست برندگان لاتاری محرمانه است و در هیچ سایتی منتشر نمی شود. افرادی که ثبت نام لاتاری انجام دادند هر کدام می‌توانند به صورت خصوصی از نتیجه لاتاری خود باخبر شوند. برای اینکه از نتایج لاتاری خود را مشاهد کنید نیاز به اطلاعات زیر دارید:

  • نام (مطابق پاسپورت)

  • نام خانوادگی (مطابق پاسپورت)

  • کد کانفرمیشن نامبر

  • سال تولد

افرادی که کد کانفرمیشن خود را گم کردند می‌توانند به جای کد کانفرمیشن نامبر ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد کردند را ارائه دهند.

 

سؤالاتی در خصوص لاتاری دارم چه‌کار کنم؟

برای دریافت پاسخ سؤالات خود می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

سؤالات متداول در خصوص اعلام نتایج لاتاری

در این بخش تعدادی سوال که ممکن است برای شما پیش آمده باشد را پاسخ خواهیم داد.

 کد کانفرمیشن نامبر چیست؟

کد کانفرمیشن نامبر یا Confirmation Number را می توانید در فایل نهایی ثبت نام خود مشاهده کنید. این کد نشان دهند این است که ثبت نام لاتاری شما با موفقیت انجام شده و اطلاعاتتان در سامانه وزارت امور خارجه آمریکا ثبت شده است. اگر پس از ثبت نام این کد برای شما صادر نشد به این معنی است که اطلاعات شما ثبت نشده و دوباره باید ثبت نام خود انجام دهید. این کد دارای 16 کاراکتر است که 4 کاراکتر ابتدایی آن نشان دهند سال لاتاری ثبت نام شده است.

به این نکته توجه کنید که صدور کانفرمیشن نامبر تنها نشان دهنده ثبت اطلاعات با موفقیت است اما اینکه اطلاعات وارد شده صحیح باشد یا نه به هیچ عنوان معلوم نیست. به طور کلی اطلاعاتی که برای ثبت نام لاتاری وارد می کنید باید یک سری استانداردها را داشته باشد . در صورتی که اطلاعات با استانداردهای مورد نظر وزارت امور خارجه آمریکا مطابقت نداشته باشد، بدون هیچ اطلاعی از دوره قرعه‌کشی حذف خواهید شد.

چرا عنوان لاتاری 2 سال با زمانی که می خواهیم ثبت نام کنیم تفاوت دارد؟

دلیل این تفاوت این است که شما در هر سالی ثبت نام کنید، 2 سال بعد برای شما ویزای مهاجرتی صادر می شود و شما می توانید به آمریکا مهاجرت کنید. به طور مثال در صورتی شما امسال یعنی سال 2021 ثبت نام خود را انجام دهید در واقع در لاتاری 2023 شرکت کردید.

اگر فایل ثبت نامی خود را گم کرده باشیم چطور می توانیم نتایج لاتاری خود را چک بکنیم؟

اگر فایل ثبت نامی خود را گم کردید به هیچ عنوان نگران نباشید چون سایت وزارت امور خارجه آمریکا این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند کد کانفرمیشن خود را بازیابی کرده و نتایجشان را مشاهده کنند.

از زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 تا چه زمانی امکان تکمیل فرم DS-260 هست؟

سعی نکنید پرکردن این فرم را به دقیقه 90 بیندازید. پس از اینکه برنده شدید ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس برای پر کردن فرم DS-260 با مشاورین نیک افرا در ارتباط باشید. این فرم از حساسیت بالایی برخوردار است و قبول یا رد شدن درخواست شما کاملاً به این فرم بستگی دارد. سالانه افراد زیادی به دلیل اهمیت ندادن به این فرم درخواستشان رد و شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا از دست می‌دهند.

امور برندگان لاتاری به چه صورت است؟

برندگان لاتاری 4 مرحله باید پشت سر بگذارند تا بتوانند ویزای خود را دریافت کنند. این مراحل به شرح زیر است:

  1. پر کردن فرم‌های مورد نظر
  2. انتظار و انجام اقدامات مربوطه قبل صدور وقت سفارت
  3.   انجام معاینات لازم برای گرین کارت
  4. انجام مصاحبه در سفارت آمریکا

امسال لاتاری برنده نشدم چه‌کار کنم؟

به هیچ عنوان نا امید نشوید و بلافاصله برای لاتاری سال بعد ثبت نام خود را انجام دهید تا زمان را بیش از این از دست ندهید. اکثر افرادی که برنده لاتاری امسال هستند در دوره‌های قبلی برنده نشده بودند، اما نا امید نشده و دوباره ثبت خود را انجام دادند. ما سال قبل افرادی را داشتیم که بعد از 3 یا 4 دوره ثبت نام کردن برنده شده بودند. خلاصه که این نکته را بدانید که تنها شما نیستید که برنده نشدید، چند صدهزار نفر دیگر مثل شما شانس برنده شدن را نداشتن، اما افرادی که برای هدف خود مصمم هستند دوباره ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

پیام بگذارید

18 + هفده =

  مشاوره رایگان  36472709-071