به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

راه های اخذ اقامت تحصیلی در دانشگاه های سراسر دنیا – نیک افرا

راه های اخذ اقامت تحصیلی در دانشگاه های سراسر دنیا:

برخی از دانشجویان ایرانی به دلایلی مانند تحصیل در برترین دانشگاه‌های دنیا یا به دلیل قبول نشدن در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان و یا غیره تمایل به مهاجرت تحصیلی به دیگر کشورها را دارند. یکی از راه‌هایی که با آن می‌توانید شانس دریافت ویزای تحصیلی خود را بالا ببرید، قوی کردن رزومه تحصیلی با ارائه‌ مقالات معتبر و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی می باشد. برای ورود به برخی از دانشگاه ها در سراسر دنیا، شرکت در آزمون لازم نیست و تنها به وسیله سوابق تحصیلی این امکان وجود دارد تا در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید؛ اما در مقابل نیز بسیاری از دانشگاه‌ها هستند که شرایط ویژه‌ای را برای جذب دانشجویان دارند که می‌توان از جمله این شرایط به آزمون‌های ورودی اشاره نمود. مدرکی مانند نمره جی آرای، جی مت و … می‌تواند رزمه شما را قوی کند و شانس رقابت با دیگر دانشجویان را برای شما بالا ببرد.

 

هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل در روند انتخاب کشور و دانشگاه بسیار تاثیرگذار می باشد. البته افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند علاوه بر اینکه باید هزینه ها را در نظر بگیرند باید به این نکته نیز توجه نمایند که امکان اخذ بورسیه در بسیاری از دانشگاه ها وجود دارد. این بورسیه در مواردی از طرف خود دانشگاه خواهد بود و در موارد دیگر از طرف دولت آن کشور می باشد. برخی از بورسیه ها تنها قسمتی از هزینه تحصیل را پوشش می دهند و برخی دیگر علاوه بر هزینه تحصیل، قسمتی از هزینه های زندگی را نیز به دانشجو پرداخت میکنند. گفتنی است که قوانین و شرایط اخذ بورسیه بسته به دانشگاه و نوع بورس تحصیلی متفاوت می باشد.

تیم ما در موسسه مشاوره مهاجرت نیک افرا این افتخار را دارد تا با بهره گیری از مشاورین متخصص و مجرب، متقاضیان اخذ پذیرش تحصیلی را در راه دریافت اقامت تحصیلی در سراسر دنیا همراهی نماید.

پیام بگذارید

پنج × پنج =

  مشاوره رایگان  36472709-071