به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

آزمون ورودی دانشگاه سگد مجارستان در سال 2023 ( University of Szeged)

آزمون ورودی دانشگاه سگد مجارستان در سال 2023 ( University of Szeged):

هر امتحان می تواند تقریبا میزبان 40 دانش آموز باشد. روز اول جلسه، آزمون کتبی و روزهای دوم و سوم زمان مصاحبه شفاهی می باشد. شما می توانید جدول زمان بندی برگزاری آزمون ورودی این دانشگاه در سال 2023 را در زیر مشاهده کنید:

 

Date

Registration deadlinePlatformHost of the examination

February 28-March 2

February 21online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

March 21-23

March 14online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

April 4-6

March 28online Coospace/Zoom

-University of Szeged

Admissions Office

April 25-27

April 18online Coospace/Zoom

-University of Szeged

Admissions Office

May 2-4

April 25online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

May 16-18

May 9online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

May 30-June 1

May 23online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

June 13-15

June 6online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

June 27-29

June 20online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

July 11-13July 4online Coospace/Zoom

University of Szeged-Admissions Office

 

 

در مورد امتحان:

متقاضیان در صورتی که این اجازه توسط دانشگاه Szeged صادر گردد، مجاز به شرکت در حداکثر دو آزمون در طول یک دوره می باشند. آزمون ورودی شامل بخش کتبی و بخش شفاهی در دروس زیست شناسی، شیمی (آلی، معدنی و بیوشیمی) و زبان انگلیسی می باشد. البته ممکن است به جای شیمی، دانشگاه Szeged درس فیزیک را جایگزین کند.

توجه داشته باشید که عدم حضور در امتحان بدون انصراف قبلی یک شانس امتحان شده بدون نتیجه ارزشمند به حساب می آید.

بخش نوشتاری:

این آزمون در پلت فرم تست آنلاین Coospace انجام می شود و طریق زوم پیگیری خواهد شد. آزمون محدودیت زمانی نیز دارد. دانش آموزان 80 دقیقه فرصت خواهند داشت. هیچ محدودیت زمانی برای هر سؤال وجود ندارد و شما در هر زمان فقط یک سؤال را مشاهده خواهید کرد. هر آزمون شامل سه بخش است:

  • 20 سوال زیست شناسی چند گزینه ای،
  • 20 سوال شیمی چند گزینه ای،
  • 20 سوال زبان انگلیسی (انگلیسی عمومی و پزشکی)

سوالات چند گزینه ای هستند و شما باید یک پاسخ از بین 4 الی 5 گزینه ارائه شده را برای هر سوال انتخاب کنید. وقتی پاسخ را انتخاب نمودید، می توانید به سؤال بعدی بروید. توجه کنید رفتن به سؤال بعدی فقط امکان پذیر است، حرکت به عقب و سؤال قبلی امکان پذیر نمی باشد. البته تنها در صورتی امکان دارد که به سؤال بعدی بروید که پاسخی را انتخاب کرده باشید. گزینه “بدون پاسخ” را نمی توان انتخاب کرد. سیستم از شما می‌خواهد هر بار که می‌خواهید به سؤال بعدی بروید، روی «OK» کلیک کنید. هر پاسخ صحیح معادل 1 امتیاز می باشد. (در صورت پاسخ اشتباه هیچ امتیازی کسر نخواهد شد.) برای تکمیل آزمون شیمی به جدول تناوبی و ماشین حساب نیاز دارید، لطفاً قبل از شروع آزمون آنها را آماده کنید.

بخش شفاهی:

بخش شفاهی آزمون (مصاحبه با استاد دانشگاه) از طریق Zoom انجام می شود و حدوداً 20 دقیقه طول می کشد. لطفاً توجه داشته باشید که مصاحبه ممکن است توسط ممتحن شفاهی ضبط گردد.

پس از گفتگو در مورد مسائل عمومی، 2 سوال از زیست شناسی و 2 سوال از شیمی به زبان انگلیسی از شما پرسیده می شود. برنامه زمانبندی آزمون شفاهی پس از آزمون کتبی اعلام خواهد شد. لطفاً برای مصاحبه لباس مناسب بپوشید.

 

 

شرایط ویژه برای متقاضیان رشته فیزیوتراپی و پرستاری:

اگر فقط برای رشته های فیزیوتراپی و پرستاری درخواست می دهید، امتحان ورودیتان فقط ارزیابی مهارت زبان انگلیسی شما می باشد. در صورت درخواست موازی برای رشته های پزشکی عمومی، دندانپزشکی یا داروسازی، باید در آزمون ورودی عادی شرکت نمایید.

 

 

جلوگیری از کلاه برداری

هویت متقاضی قبل از مصاحبه بررسی می شود، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که گذرنامه / کارت شناسایی خود را در دسترس دارید. لطفا برنامه آزمون کتبی و شفاهی را به خاطر بسپارید. در صورت ورود دیرهنگام به هر پلتفرم یا هر بخشی از آزمون، متقاضیان نمی توانند در آن آزمون شرکت کنند.

برای هر دو بخش کتبی و شفاهی آزمون، متقاضیان باید از دو دستگاه فنی استفاده نمایند: اولی بستر واقعی آزمون است، دومی جهت نظارت است. لطفا دقت کنید که دوربین دستگاه دوم به گونه ای تنظیم شده باشد که هم متقاضی و هم صفحه نمایش دستگاه اول به وضوح قابل مشاهده باشند. استفاده از هرگونه وسیله فنی دیگر (هدست، گوشی، ساعت هوشمند، دستیار دیجیتال شخصی و غیره) اکیدا ممنوع میباشد. متقاضی باید در تمام مدت امتحان در اتاق تنها باشد.

هرگونه تخلف از روال فوق ممکن است منجر به ابطال نمرات شما، اخراج توسط کارکنان مرکز آزمون یا محرومیت از امتحانات بعدی گردد. عدم ورود به جلسه ZOOM یا آزمون کتبی در Coospace، ممکن است منجر به یک آزمون نامعتبر شود. لطفا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام در آزمون از شما خواسته می شود که شرایط فوق را بپذیرید.

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

پیام بگذارید

3 − 2 =

  مشاوره رایگان  36472709-071