به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

نحوه تهیه ارز دانشجویی در مرکز مبادله ایران

دانشجویان متقاضی دریافت ارز تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به «سامانه سجاد» و دانشجویان متقاضی دریافت ارز تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به «سامانه موحد» مراجعه کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیان دریافت ارز دانشجویی با مراجعه به سامانه ‌های «سجاد» و «موحد»، ضمن بارگذاری مدارک، تقاضای خود را در این سامانه‌ها ثبت کنند.
پس از بررسی مدارک توسط وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در صورت تایید مدارک، کد رهگیری سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای متقاضی ارسال خواهد شد.
خاطر نشان می‌ شود که متقاضی برای دریافت ارز، باید با همراه داشتن کد دریافت شده و مدارک هویتی، به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کند. لیست 70 شعبه ارزی روی سایت بانک ملی ایران جهت ارائه خدمات ارز دانشجویی در دسترس است.
متقاضیان تنها از طریق سامانه‌های مذکور با ادارات مربوطه در وزارتخانه‌ ها در ارتباط خواهند بود و نیازی به مراجعه حضوری به مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیست.
این گزارش حاکی است، میز خدمت به دانشجویان متقاضی دریافت ارز تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طبقه همکف سازمان دانشجویان وزارت مذکور ایجاد شده است و لزومی به مراجعه دانشجویان یا نمایندگان ایشان به تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیست.
گفتنی است، میز مرکز مبادله ایران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعال نیست و متقاضیان صرفا از طریق سامانه «موحد» با این دستگاه در ارتباط خواهند بود.
متقاضیان جهت ورود به «سامانه سجاد» می توانید به آدرس اینترنتی https://portal.saorg.ir مراجعه کنند و درگاه ورد به «سامانه موحد» نیز https://mohed.behdasht.gov.ir/educationportal است.

 

 

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

پیام بگذارید

14 − 8 =

  مشاوره رایگان  36472709-071