به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

مهاجرت از طریق کار-نیک افرا

مهاجرت از طریق کار:

امروزه افراد زیادی به خصوص قشر جوان و تحصیل کرده جامعه برای دریافت اقامت دائم کشورهای پیشرفته دنیا و مهاجرت به آن مناطق به دنبال فرصتهای مناسب هستند. از جمله راه های پر طرفدار مهاجرت، اخذ ویزای کاری می باشد.  (Job apply) یا مهاجرت کاری، مهاجرت به کشوری دیگر برای ارتقاء وضعیت شغلی است. با دریافت این ویزا اقامت موقت کشور مقصد را بدست خواهید آورد و بعد از گذشت چند سال و اقامت در آن کشور همچنین پرداخت مالیات، می‌توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

  • ویزای پیشنهاد کاری job offer))
  • ویزای جست و جوی کار (job seeker)
  • کادر درمان
  • اکسپرس اینتری Express entry))

 

 

ویزای پیشنهاد کاری (job offer):

پیشنهاد کاری، همراه با یک دعوت نامه رسمی از سوی کارفرما و یا سازمانی خارجی صادر می شود و به آن job offer می گویند. در این پیشنهاد کاری نیازهای کارفرما نسبت به کارمند و میزان حقوق و مزایای فرد باید کاملاً مشخص شده باشد.

ویزای جست و جوی کار (job seeker):

ویزای جستجوی کار برای پیدا کردن کار مناسب در کشور مقصد صادر می شود. برای اخذ این ویزا مدارک خاصی مانند مدارک تحصیلی، سوابق کاری و مدرک زبان لازم است.

کادر درمان:

بسیاری از کشور های دنیا با کمبود نیروی کار در بخش درمان به خصوص رشته پرستاری رو به رو هستند و برای جبران این مسئله اقدام به صدور ویزا برای کادر درمانی کرده اند.

اکسپرس اینتری (Express entry):

سیستم امتیاز دهی اکسپرس اینتری کانادا یکی از راه‌های پرطرفدار برای مهاجرت قانونی به این کشور می باشد که هدف آن جذب مهاجران  با مهارت‌ها و توانایی‌های مناسب برای کار در این کشور است.

 

 

 

 

 

پیام بگذارید

9 + هشت =

  مشاوره رایگان  36472709-071