به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

دانشگاه پاریس (Université de Paris)

دانشگاه پاریس (University de Paris):

دانشگاه پاریس (University of Paris) از سال ۲۰۱۹ و پس از ادغام دانشگاه‌های پاریس دیدرو و پاریس دکارت در کشور فرانسه تشکیل گردید و با داشتن جایگاه بین‌المللی مطرح در سطح جهانی همچنین فعالیت‌ و همکاری با دانشگاه‌های ممتاز در سراسر دنیا جایگاه خود را تثبیت نمود. دانشگاه پاریس رشته های تحصیلی شاخه‌های هنر، علوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی، علم و فنّاوری، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری را در لیست آموزشی خود قرار داده است. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و دارای بیش از ۲۰۰ رشته با ۸۰۰۰ کارمند در حوزه تحقیقات و آموزش عالی می باشد.. این دانشگاه، محیطی کاری با فرصت‌های حرفه‌ای را فراهم آورده است که هدف از آن پرورش نوآوری‌های فردی و ایجاد مسیرهای شغلی متنوع است. دفتر مرکزی دانشگاه پاریس در بلوار سن ژرمن ۸۵ در منطقه ۶ پاریس قرار دارد.

 

دانشگاه پاریس

 

این دانشگاه هشتمین دانشگاه در فرانسه است و بنابررنکینگ جهانی QS در رتبه ۲۶۱، بنابر رنکینگ جهانی تایمز در رتبه 155 و در رنکینگ جهانی شانگهای در رتبه 73 قرار میگیرد. دانشجویان بین المللی که از این دانشگاه پذیرش می‌گیرند ملزم به پرداخت شهریه‌ای هستند که دانشجویان اتحادیه اروپا و دانشجویان فرانسوی پرداخت می‌کنند. شهریه ترمی دانشگاه پاریس بسته به مقطع تحصیلی متقاضی، از ۱۷۰ الی ۳۸۰ یورو متفاوت خواهد بود.

سایت‌ها و پردیس‌های دانشگاه پاریس از منطقه ۵ تا ۱۸ شهر پاریس گسترش‌ یافته است. دانشگاه پاریس یکی از  دانشگاه‌های برتر فرانسه می باشد و نقش کلیدی در آموزش محققان، قضات، وکلا، مدیران  و کارمندان عالی دولت دارد. دانشگاه پاریس همکاری‌های کلیدی با دانشگاه‌های مطرح آمریکا و اروپا مثل دانشگاه آکسفورد، کمبریج، هایدلبرگ، استنفورد، هاروارد و MIT  دارد. همچنین به دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پاریس هستند، چنانچه دارای سوابق تحصیلی درخشان باشند بورسیه‌های تحصیلی بسیار خوبی تعلق می گیر‌د.

 

دانشگاه پاریس

 

یکی از مهمترین اولویت‌های دانشگاه پاریس موفقیت همه دانشجویان می باشد. دانشگاه پاریس همچنین ارائه دهنده برنامه‌های بین‌المللی است که برخی از آنها به زبان انگلیسی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگذار می گردند. با این که در این دانشگاه بعضی رشته‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند اما شما حداقل به مدرک B2 زبان فرانسه نیاز نیاز خواهید داشت. دو مرکز زبان در دانشگاه پاریس وجود دارد که دانشجویان و کارمندان دانشگاه می توانند در دوره‌های رایگان آموزش ده ‌زبان زنده دنیا (آلمانی، فرانسوی(مخصوص متقاضیان بین المللی)، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، برزیلی، روسی، چینی، کره‌ای، ویتنامی، ژاپنی، عربی) شرکت نمایند. دانشگاه پاریس دوره‌های پیشرفته و تخصصی در رشته های زیر را به دانشجویان خود آموزش دهد:

  • هنر، علوم انسانی و زبان
  • اقتصاد و علوم اجتماعی
  • علم و تکنولوژی
  • پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری

 

دانشگاه پاریس

 

دانشکده‌های دانشگاه پاریس (University de Paris):

دانشگاه پاریس لیست کاملی از رشته‌ها و دوره‌های تحصیلی در زمینه های مختلف را ارائه میکند. دانشگاه پاریس دارای سه دانشکده می باشد که در زیر شرح داده شده است:

دانشکده بهداشت:

این دانشکده تحت‌ عنوان اولین دانشکده بهداشت فرانسه، آموزش را با کیفیت بالا و تحقیقات پیشرفته در زمینه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی را ارائه می‌دهد. دانشکده بهداشت دانشگاه پاریس به‌عنوان یکی از دانشکده‌های پیشرو در زمینه سلامت در اروپا شناخته شده است. ارزش و قدرت بالقوه این دانشکده فراتر از یک دانشکده اروپایی می باشد.

 

دانشگاه پاریس

 

دانشکده علوم:

دانشکده علوم دانشگاه پاریس، مسائل جدید را در زمینه رشته های علوم به دانشجویان خود آموزش می‌دهد. رشته‌هایی که در دانشکده علوم دانشگاه پاریس تدریس می‌شود شامل شیمی، کامپیوتر، مهندسی، ریاضیات، فیزیک، علوم زیست پزشکی و علوم زندگی هستند.

دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی:

دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی دانشگاه پاریس، قطب دانش، تجزیه‌وتحلیل اروپا می باشد. این دانشکده دارای رشته‌های هنر، ادبیات، زبان‌ها، علوم انسانی و اجتماعی، جغرافیا، تاریخ، ورزش و فعالیت‌های بدنی و همچنین حقوق، اقتصاد و مدیریت می باشد.

 

دانشگاه پاریس

 

شهریه دانشگاه پاریس فرانسه(University de Paris):

دانشگاه پاریس یکی از ارزان‌ترین دانشگاه‌های کشور فرانسه می باشد. دانشجویان خارجی در دانشگاه پاریس ملزم به پرداخت همان هزینه‌هایی هستند که دانشجویان فرانسوی و اروپایی پرداخت میکنند. شهریه های قابل پرداخت در این دانشگاه با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت هستند. هزینه مقاطع مختلف در این دانشگاه به شرح زیر می باشد:

  • مقطع لیسانس: 170 یورو +92 یورو
  • مقطع کارشناسی ارشد: 243 یورو + 92 یورو
  • مقطع دکترا: 380 یورو + 91 یورو

مشارکت در فعالیت‌های دانشجویی و زندگی در محیط دانشگاه اجباری می باشد. هزینه‌های ثبت‌نام در هر سال تقریباً ۲٪ تغییر می‌یابد. دوره‌های خاصی که دانشگاه برگزاری می‌نماید مانند Erasmus Mundus برخی اوقات می‌تواند هزینه‌های اضافی در بر داشته باشد.

 

دانشگاه پاریس

 

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه پاریس(University de Paris):

اگر دانشجوی بین المللی هستید و خواستار تحصیل در دانشگاه پاریس هستید، این امکان هست که در دوره های زبان فرانسه در طول سال تحصیلی شرکت نمایید. این موضوع به متقاضیان اجازه می دهد تا با توجه به سطح دانش زبان فرانسه خود در چند گروه تقسیم شوند و آموزش ببینند. این دوره ها برای هر ترم، شامل چهار سطح تدریس، مقدماتی (A2) تا پیشرفته (C1) می شود. شما در این دوره می توانید دوره زبان عمومی و همچنین دوره گرامر را پشت سر بگذارید.

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

پیام بگذارید

هفت − 5 =

  مشاوره رایگان  36472709-071