به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس (CHSSU)

دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس (CHSSU):

دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس (Cyprus Health and Social Sciences University) با نام اختصاری (KSTU)  یا همان (CHSSU)، یکی از دانشگاه های قبرس است و مورد تایید وزارت علوم ترکیه (YOK) می باشد. همچنین مورد تایید اتحادیه اروپا، کانادا و آمریکا نیز میباشد. این دانشگاه دارای طیف وسیعی از تخصص های دندانپزشکی است. در این دانشگاه شما میتوانید با رعایت برخی شرایط، بورسیه 100 درصدی این دانشگاه را دریافت کنید. این دانشگاه در سال 2016 در منطقه گوزلیورت تاسیس گردید. در سال تحصیلی 2018-2019، این دانشگاه فعالیت های آموزشی را با دو دانشکده، یک مدرسه آموزش عالی، یک آموزشگاه حرفه ای پیشرفته و یک مدرسه مقدماتی انگلیسی-ترکی، شروع کرد.

این دانشگاه دارای کادر آموزشی واجد شرایط از پنج کشور مختلف، برنامه های آموزش انگلیسی، برنامه های تبادل دانشجو، برنامه های ورزشی، آزمایشگاههای عملی کاملاً مجهز و ساختاریافته برای هر رشته، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، همکاری های بین المللی و غیره می باشد. زبان رسمی آموزش در این دانشگاه زبان انگلیسی است.

 

دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس

 

رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس (CHSSU):

رشته‌های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس ارائه می‌شود. از جمله رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه و زبان تدریس و مدت زمان تحصیل آنها، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

رشتهمدت زمان تحصیلزبان تدریس
دندانپزشکی5 سالهترکی یا انگلیسی
داروسازی (دکتری)6 سالهترکی یا انگلیسی
فیزیوتراپی4 سالهانگلیسی
مدیریت کسب‌وکار4 سالهانگلیسی
خدمات اجتماعی4 سالهانگلیسی
رشد کودکان4 سالهانگلیسی
تغذیه4 سالهانگلیسی
روانشناسی4 سالهانگلیسی
مدیریت ورزشی4 سالهانگلیسی
تدریس ریاضیات4 سالهانگلیسی
شنوایی‌سنجی2 سالهانگلیسی
هوشبری2 سالهانگلیسی
فوریت‌های پزشکی2 سالهانگلیسی
مدرسه آماده سازی و آموزش زبان انگلیسی1 سالهانگلیسی

 

دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس

 

امکانات دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس (CHSSU):

قبرس یکی از با کیفیت ‌ترین مناطق برای زندگی و تحصیل است. امکانات شهری از یک طرف و امکانات دانشگاهی نیز از طرف دیگر، دلیل قانع کننده‌ای برای رفتن به این کشور برای تحصیل می باشد. در دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها برای رشته‌های مختلف وجود دارد تا دانشجویان هم ازلحاض تئوری و هم از نظر علمی پیشرفت نمایند. همچنین می‌توان به کتابخانه‌های علمی و به روز دانشگاه اشاره نمود. دانشجویان و متقاضیان می‌توانند به جدیدترین منابع الکترونیکی و چاپ شده دسترسی آسان داشته باشند. رستوران، بوفه و کافه تریا، کلوپ‌های دانشجویی، باشگاه‌های ورزشی، بانک، زمین‌های ورزشی و بازی از دیگر امکانات این دانشگاه می باشد.

 

دانشگاه CHSSU

 

هزینه های تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی و اجتماعی قبرس:

شهریه‌های این دانشگاه بسیار معقولانه هستند. همچنین شما می توانید از تخفیف‌های خوبی که به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شود بهره ببرید. در لیست زیر برخی رشته‌ها و شهریه‌ آن‌ها آورده شده است:

نام رشتهشهریه سالیانه
دندانپزشکی15000 یورو
شنوایی‌سنجی4000 یورو
رشد کودکان4000 یورو
فیزیوتراپی4500 یورو
هوشبری4000 یورو
فوریت‌های پزشکی4000 یورو
تغذیه4000 یورو
مدیریت کسب‌وکار4500 یورو
روانشناسی4000 یورو
مدرسه آماده‌سازی و آموزش زبان انگلیسی3500 دلار
مدیریت ورزشی4000 یورو
تدریس ریاضیات4000 یورو
خدمات اجتماعی4000 یورو

 

دانشگاه CHSSU

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

پیام بگذارید

1 × یک =

  مشاوره رایگان  36472709-071