به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت-به-ایتالیا

ایتالیا

ایتالیا در جنوبی ترین نقطه قاره سبز اروپا قرار دارد که شامل شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دل دریای مدیترانه می باشد. بخش اعظم مرزهای این کشور در دریا قرار گرفته اند و تنها همسایگان هم مرز آن در کشورهای اتریش، اسلوونی، فرانسه و سوئیس هستند. نکته جالب درمورد ایتالیا، وجود دو کشور مستقل در داخل مرز های این کشور است که به نوعی هم مرز این کشور هستند. این دو کشور سان مارینو در ایالت امیلیا رومانیا و کشور مستقل واتیکان در دل شهر رم است. آب و هوای این کشور به دلیل واقع شدن در دل دریای مدیترانه، عموماً مدیترانه ای است؛ هر چند به دلیل وجود کوهستان آلپ در شمال ایتالیا، آب و هوای آن منطقه کوهستانی می باشد و در قسمت زیرین کوهستان، منطقه گرم و خشک هم دیده می شود. با همه این ها به طور کلی می توان ایتالیا را کشوری با آب و هوای گرم دانست. ایتالیا با 301 هزار کیلومتر مربع، تقریباً یک سوم ایران عزیزمان وسعت دارد و جمعیت آن بیشتر از 60 میلیون نفر می باشد. پایتخت سیاسی این کشور مدت ها شهر رم بوده که یکی از قدیمی ترین پایتخت های پابرجای دنیا نیز به حساب می آید. از جمله شهرهای مهم دیگر آن می‌توان به فلورانس، ونیز، میلان، ناپل وغیره اشاره کرد. زبان رسمی این کشور ایتالیایی و دین رسمی آن ها مسیحیت (کاتولیک) می باشد. پر جمعیت ترین شهر این کشور پایتخت آن یعنی رم دارای 2 میلیون و 782 هزار نفر جمعیت، و کم جمعیت ترین شهر آن، ونیز با 264 هزار نفر جمعیت است. امید به زندگی در این کشور 84.6 می باشد.

کشور ایتالیا یکی از 11 کشور دنیا است که واحد پول یورو را برای تبادلات مالی داخلی و خارجی خود انتخاب کرده است. این کشور عضو اتحادیه اروپا و جزو قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی (هشتمین اقتصاد بزرگ دنیا) است. همچنین از نظر تولید ناخالص داخلی ایتالیا با حدود 2 تریلیون دلار تولید ناخالص در سال، رتبه هشتم اقتصاد جهان را داراست و از بزرگ ترین صنایع این کشور، می توان به صنعت خودرو، صنایع ماشین آلات صنعتی، روغن های خوراکی،  مشروبات الکلی، پتروشیمی، دامپروری و غیره اشاره نمود. همچنین ایتالیا یکی از مقاصد توریستی  دنیا است و صنعت توریسم نیز یکی از صنایع پولساز این کشور به حساب می آید.

از مزایای زندگی در این کشور میتوان به امنیت، سیستم درمانی مناسب ، شهر های مدرن و غیره اشاره نمود. سازمان ملل با توجه به معیارها و شاخص های مهم برای زندگی، سالیانه کشور ها را مورد ارزیابی قرار می دهد و میزان کیفیت زندگی در هر کشور را مشخص می نماید . ایتالیا از جمله کشور هایی است که دارای امتیاز بالایی در این ارزیابی بوده و می توان گفت یکی از بهترین کشور ها برای زندگی در اروپا و حتی در دنیا است. کشور ایتالیا بعنوان مرکز تاریخ و تمدن و قلب گردشگری قاره اروپا زیبایی‌های بی کران، جغرافیا و طبیعت بکر، تاریخ و تمدن بسیار غنی و با قدمت، اقتصاد قوی و نظام آموزشی پیشرفته، همه ساله افراد زیادی را برای مهاجرت تحصیلی ، اشتغال و زندگی را بسوی خود جذب می کند. ایتالیا به دلیل شکل جغرافیایی اش مشهور به کشور چکمه‌ایی است. این مقاله توسط شرکت مشاوره مهاجرت نیک افرا با هدف آشنایی شما از شرایط و قوانین مهاجرت به ایتالیا تهیه شده است.

 

 

راه های مهاجرت به ایتالیا:

– مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

– مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

– مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

– مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج

– مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد

 

 

 

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل:

ایتالیا دارای نظام آموزشی منظم و قدرتمند در سطح دانشگاه و قبل از دانشگاه است. این کشور دارای سیستم آموزش رایگان و اجباری از 6 الی 16 سالگی  در 3 دوره تحصیلات اولیه، تحصیلات ثانویه و تحصیلات عالی یا همان دانشگاه می باشد. ایتالیا یکی از قدرتمند ترین اقتصاد های جهان است و علاوه بر آن دانشگاه های معتبری در سطح جهان نیز دارد. از مهمترین ویژگی هایی که نظر اکثر دانشجویان جهان را به این کشور جلب کرده است، هزینه های کم و مقرون به صرفه تحصیل در این کشور می باشد. به طور کلی، متقاضیان می توانند در مدارس و مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) در ایتالیا تحصیل نمایند. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

لیسانس در ایتالیا:

تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا، با دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور امکان پذیر می باشد. متقاضیان باید در این مقطع ابتدا مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را به دانشگاه های ایتالیا ارسال کرده تا در صورت تایید، نامه پذیرش دریافت کنند. پس از گرفتن پذیرش تحصیلی، متقاضیان باید اقدام به اخذ ویزا کنند. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا حداقل 4 سال می باشد که دولت این کشور به دانشجویان اجازه کار پاره وقت تا 20 ساعت در هفته را نیز داده است. تحصیل و اعزام دانشجو به ایتالیا در مقطع کارشناسی یکی از گزینه های جذاب و پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور است. در ایتالیا برای ورود به بسیاری از رشته ها نیاز به آزمون ورودی است ولی برای تعدادی از رشته ها نیز در مقطع کارشناسی لازم نیست که متقاضی حتماً در امتحان شرکت نماید. در دانشگاه های این کشور رشته های بسیاری برای این مقطع کارشناسی ارائه می شود. تحصیل در این دوره هم به زبان انگلیسی و هم به زبانی ایتالیایی امکان پذیر است و در سال های اخیرتقاضا برای تحصیل به زبان انگلیسی دردانشگاه های ایتالیا رو به افزایش بوده است. اگر قصد ورود به دانشگاه‌های ایتالیا در مقطع لیسانس را دارید باید مدرک زبان ایتالیایی داشته باشید. سفارت ایتالیا در تهران هر سال کلاس‌های زبان ایتالیایی را در طول سه ترم و سه کتاب برای دانشجویان مقطع لیسانس برگزار می‌نماید. اگر دانشجو موفق شود 90 درصد نمره را در امتحانات زبان ایتالیایی را دریافت نماید می‌تواند برای دریافت پذیرش و ویزای ایتالیا اقدام کند. البته پس از دو کتاب اول نیز می‌تواند این کار را انجام دهد. بهتر است بدانید که تحصیل در ایتالیا با استفاده از زبان انگلیسی نیز امکان‌پذیر است. هزینه تحصیل در این مقطع تقریبا بین 1200 تا 3200 یورو در سال می باشد که با توجه به رشته و دانشگاه مورد نظر تفاوت دارد.

 

 

 

 

فوق لیسانس در ایتالیا:

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ایتالیا نیز مانند مقطع کارشناسی نیاز به پذیرش تحصیلی است. مدت زمان تحصیل در این مقطع 2 سال است و دانشجویان می توانند برای تامین هزینه های زندگی شان 20 ساعت در هفته کار پاره وقت داشته باشند. امکان تحصیل رایگان و یا با هزینه بسیار کم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های ایتالیا وجود دارد. تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس با زبان انگلیسی امکان‌پذیر است و کسانی که مدرک زبان انگلیسی ترجیحاً آیلتس را دارند قادر هستند برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. ایتالیا دارای چندین دانشگاه‌ها معتبر اروپایی است که از نظر آموزش در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌ کند به همین دلیل بسیاری از دانشجویان این مقطع، تحصیل در کشور ایتالیا را انتخاب می‌ نمایند. این افراد می‌توانند به طور رایگان و یا با هزینه کم مدارک تحصیلی‌شان را از دانشگاه‌های ایتالیا دریافت نمایند و شانس‌ خود را برای اخذ بورسیه‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ایتالیا بالا ببرند. تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی امکان پذیر است. هزینه تحصیل در این مقطع در ایتالیا بسته به نوع رشته تحصیلی متفاوت می باشد و یک دانشجو تقریباً بین 400 تا 500 یورو برای هر ماه هزینه خواهد داشت.

 

 

 

 

دکتری در ایتالیا:

پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا در ایتالیا کمی دشوار تر از دیگر مقاطع است؛ چرا که دانشجو باید دارای سوپروایزر و مقالات ISI باشد. تحصیل در این مقطع نزدیک به 4 سال به طول می کشد و دانشجویان اجازه 30 ساعت کار در هفته را دارند. مدرک دکترا بالاترین سطح تحصیلات دانشگاهی و مستلزم آن است که داوطلبان در یک آزمون جامع شرکت کنند و تحقیقات اصلی را به پایان نامه منتقل نماید. مدرک دکتری در ایتالیا بعد از یک برنامه مطالعه و تحقیق به مدت حداقل سه سال تحت نظارت یک هیئت علمی متشکل از اساتید به دست می آید. هدف از این دوره فراهم کردن سطح بالایی از تحصیل در دانشجویان به منظور آماده سازی آنان برای دانشگاه ها و موقعیت های علمی پژوهشی یا سایر مشاغل مورد نیاز دانش و مهارت های تحقیقاتی پیشرفته می باشد. با دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا این امکان برای متقاضی به وجود می آید که بتواند با دریافت این ویزا یک اقامت شنگن داشته باشد و به راحتی به اکثر کشورهای حوزه شنگن رفت و آمد نماید. همچنین می توان پس از تحصیل برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهید. با داشتن ویزای تحصیل این کشور دانشجویان بین الملی این امکان را دارند که از فاند دکترا ایتالیا استفاده نمایند.

 

 

 

 

پزشکی در ایتالیا:

یکی دیگر از روش های مهاجرت از طریق تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های ایتالیا است. کشور ایتالیا، یکی از کشور های محبوب جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی است. مهاجرت از این طریق به ایتالیا کمی پیچیده و سخت تر از روش های دیگر است؛ چرا که رقابت در رشته پزشکی و دندان پزشکی بسیار بالاست؛ به همین جهت کشور ایتالیا برای دانشجویان پزشکی بین المللی آزمون ورودی تحت عنوان IMAT برگذار می نماید. متقاضیان اگر بتوانند از این آزمون سر بلند بیرون بیایند و نمره قبولی را کسب کنند، می توانند پذیرش دانشگاه های ایتالیا را بگیرند. متقاضیان می توانند آزمون IMAT را به زبان انگلیسی و آزمون آلفا را به زبان ایتالیایی امتحان بدهند. این آزمون دارای 60 سوال است در 4 بخش اطلاعات عمومی، شیمی، ریاضی فیزیک و زیست برگذار میگردد. مدت زمان پاسخ دهی به سوالات 100 دقیقه و نمره کل این آزمون 90 است. متقاضیان برای شرکت در دانشگاه های پزشکی باید نمره بالاتری بگیرند.  متقاضیان جهت شرکت در این آزمون نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ه ندارند و می توانند در کشور هایی مانند قبرس، ترکیه، آذربایجان، امارات و… در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است که بگوییم، کشور ایتالیا برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی، بورسیه های تحصیلی نیز تدارک دیده است که عبارت اند از:

– بورسیه تحصیلی بولونیا اسکالر شییپ

– بورسیه دولتی و منطقه ای  MACI

– بورسیه دولتی و منطقه ای DSU

مشاورین ما در نیک افرا آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

دانشگاه های برتر ایتالیا:

نام بیش از 30 دانشگاه ایتالیا در رده بندی 2021 در بین دانشگاه های برتر دنیا به چشم می خورد:

– دانشگاه ساپینزای رم    (Sapienza University di Roma)

– دانشگاه سنت آنا پیزا  (Scuola Superiore Sant’Anna Pisa)

– دانشگاه نرماله  (Scuola Normale Superior di Pisa)

– دانشگاه بولونیا (Bologna)

– دانشگاه پادوا (University of Padua)

– دانشگاه ترنتو (University of Trento)

– دانشگاه پروجیا ایتالیا  (University degli study di Perugia )

– دانشگاه ویتا-سالوت سن رافائل (University Vita-Salute San Raffaele)

– دانشگاه فلورنس  (University of Florence)

– دانشگاه میلان  ( university of Milan)

– دانشگاه پلی تکنیک میلان(Polytechnic University of Milan)

– دانشگاه پیزا (University of Pisa)

– دانشگاه فدریکو دوم ((University degli Study di Napoli Federico II

– دانشگاه سالرنو ( university of Salerno)

 

 

بورسیه تحصیلی ایتالیا:

کلیه کشور های جهان برای دانشجویان نخبه و با استعداد که وضعیت مالی مناسبی را ندارند، کمک هزینه های تحصیلی ای را در نظر گرفته میگیرند. کشور ایتالیا نیز برای دانشجویان داخلی و بین المللی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند اما استعداد و دانش بالایی دارند، بورسیه های تحصیلی را در نظر گرفته. این نوع بورسیه ها انواع مختلفی دارند که عبارتند است از:

– بورسیه تحصیلی دانشگاه Pavia که مختص به کشور های در حال توسعه است

– بورسیه تحصیلی دانشگاه پلی تکنیک میلان

– بورسیه های تحصیلی EDISU پایمونت

– بورسیه تحصیلی دانشگاه بلوگنا برای دانشجویان بین المللی

– بورسیه دولتی که مختص به دانشجویان ایتالیایی می باشد

– بورسیه تحصیلی دانشگاه پلی تکنیک تورین

تمامی این بورسیه های تحصیلی شرایط مخصوص خود را برای متقاضیان دارند و کسانی که واجد شرایط اخذ این نوع بورسیه ها هستند می توانند نسبت به دریافت آنها اقدام نمایند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در ایتالیا می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاوران نیک افرا در موارد بالا مشورت کنید.

 

 

 

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق کار:

مهاجرت کاری به ایتالیا یکی دیگر از راه های اخذ اقامت این کشور است. متقاضیان می توانند از طریق موسسات کاریابی، سایت های جستجو کار و یا دریافت دعوت نامه کاری از کارفرمای ایتالیایی کار مناسبی را در این کشور پیدا نمایند. البته برای مهاجرت کاری به هر کشوری قبل از هر اقدامی باید از نرخ بیکاری در آن کشور آگاهی داشته باشید. نرخ بیکاری در کشور ایتالیا نزدیک به 10درصد است که عدد نسبتا بالایی است. این عدد نشان دهنده کمبود فرصت های شغلی در این کشور می باشد. به طور کلی، متقاضیان باید با پیدا کردن فرصت شغلی و بستن قرارداد با کارفرما، درخواست ویزا کاری شان را به سفارت ارئه دهند. همچنین باید خاطر نشان کنیم که متقاضیانی که از طریق دریافت دعوت نامه کاری قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید بدانند که کارفرمای ایتالیایی باید قبل از ارسال دعوت نامه به مدت 6 ماه آن فرصت شغلی را در ایتالیا و اتحادیه اروپا آگهی کند. در صورت پیدا نشدن فرد مناسب، کارفرما می تواند دعوت نامه کاری ارسال کند. برای مشاوره در این خصوص با مشاورین نیک افرا تماس بگیرید.

 

 

 

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری:

یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند باید قبل از هر اقدامی شرایط سرمایه گذاری در ایتالیا و راه های آن را بدانند. کشور ایتالیا نسبت به سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا، از نظر اقتصادی ضعیف تر می باشد و باید قبل از سرمایه گذاری با قوانین و مقررات آن آشنایی کامل داشته باشید. روش های سرمایه گذاری در ایتالیا را به ۵ دسته کلی تقسیم میشوند که عبارتند از:

– سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایتالیا

– سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در ایتالیا

– سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی در ایتالیا

– سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

– سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در ایتالیا

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری، این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از روش های ذکر شده به ایتالیا مهاجرت کنند و اقامت این کشور را دریافت نمایند. سرمایه گذاری در ایتالیا، برای متقاضیان خارجی ریسک بزرگی به شمار می آید، به همین دلیل باید تمام شرایط و قوانین سرمایه گذاری در این کشور را به خوبی مورد بررسی قرار دهند تا مبادا سرمایه شان از بین برود. اولین گامی که متقاضیان باید برای این کار بر دارند، مشورت با فرد یا افرادی است که در این زمینه تجربه کافی دارند. معمولا وکلا و مشاوران مهاجرت به ایتالیا، بهترین گزینه برای کسب آگهی هستند. شرکت مشاوره مهاجرت نیک افرا با بهرگیری از وکلا و مشاوران با تجربه خود می تواند در این راه شما را همراهی کند.

خود حمایتی ایتالیا:

اگر شما هم قصد اقدام برای سرمایه گذاری در ایتالیا از طریق خود حمایتی را دارید باید از شرایط انجام این پروسه قبل از هر اقدامی آگاهی یابید. یکی از مهمترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود مبالغ لازم برای خود حمایتی در این کشور می باشد. فردی که قصد دریافت اقامت ایتالیا از طریق خود حمایتی را دارد باید ثابت کند که سالانه مبلغی در حدود 32,000 یورو درآمد دارد و با این درآمد می تواند هزینه های خود را تامین کند. این مبلغ باید در حسابی در خارج از ایتالیا سپرده گذاری شده باشد. همچنین شخص متقاضی اگر متاهل و دارای فرزند باشد باید علاوه بر 32,000 یورو که برای خودش مد نظر می باشد در حدود 20 درصد این مبلغ را برای همسرش و به ازاء هر فرزند حدوداً 5 درصد بیشتر تمکن مالی ارائه نماید. همچنین شخص متقاضی باید برای خود و اعضا خانواده ملک مناسبی را در ایتالیا اجاره کند تا بتوانید اقامت ایتالیا از طریق خود حمایتی را دریافت نماید. همچنین از دیگر شرایط می توان به هزینه بیمه درمانی اشاره نمود که باید توسط متقاضی پرداخت شود.

برای خود حمایتی ایتالیا شما باید در ابتدا جهت اخذ ویزا از طریق سفارت ایتالیا در کشور محل اقامت خود اقدام نمایید تا بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید. سپس مدارک مورد نیاز که شامل مدارک هویتی، گردش حساب، سوابق کاری، مدارک هویتی اعضای خانواده و … میشود را ارائه نمایید. گفتنی است که  شخص متقاضی باید ویزای D ایتالیا را دریافت کند و وارد خاک ایتالیا شده و به اداره پست و اداره پلیس محل اقامت خود در ایتالیا مراجعه نماید و درخواست کارت اقامت یا (Permesso di Soggiorno) داده و برای خود و خانواده اقامت این کشور را دریافت کند. در مراکز پست و اداره پلیس فرد باید تمامی مدارک خود را به صورت کامل تحویل دهد و در زمان مشخص شده برای مصاحبه اقدام نماید و اثر انگشت وی در اداره پلیس این کشور ثبت گردد. ابتدا کارت اقامت با اعتبار 1 ساله صادر می شود البته بعد از این مدت میتوان آن را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد. پس از این مدت نیز متقاضی می تواند اقامت دائم ایتالیا را دریافت کند.

 

 

 

 

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج:

یکی از راه های اقامت ایتالیا از طریق ازدواج با یکی از شهروندان و یا اتباع این کشور می باشد. افرادی که همسرشان تبعه ایتالیا باشد می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. البته لازم به ذکر است که، به علت سو استفاده از این قانون، دولت شرایط خاصی را در نظر قرار گرفته است که عبارت اند از:

 

– اگر همسر متقاضی ساکن ایتالیا نباشد باید نام خود را در یکی از کنسولگری های ایتالیا در سراسر دنیا به عنوان شهروند خارج از کشور به ثبت رسانده باشد.

– در صورت زندگی در ایتالیا، باید 2 سال از ازدواج شان گذشته باشد ولی اگر زوجین خارج از ایتالیا زندگی کنند باید 3 سال از ازدواج شان گذشته باشد. البته اگر دارای فرزند باشند یک سال از ارقام ذکر شده کسر می شود.

– متقاضی باید مدارکی را که اثبات نماید به هر دلیلی قصد طلاق ندارد را ارائه دهد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین مادر نیک افرا تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد:

برای مهاجرت به ایتالیا از طریق تولد شما باید بدانید که این کشور از قانون خون تبعیت می کند. یکی دیگر از روش هایی که می توان تابعیت و پاسپورت ایتالیا را دریافت نمود، تولد فرزند در این کشور می باشد. تمامی کشور های جهان، از دو قانون خون یا خاک برای اعطای اقامت به نوزاد تازه متولد شده پیروی می کنند. قانون خاک بر این اساس است که به کودک تازه متولد شده در صورتی که هیچ یک از والدین وی تابع آن کشور نباشند، تابعیت داده می شود. قانون خون نیز بیان می دارد که در صورتی به کودک تازه متولد شده تابعیت آن کشور داده می شود که حداقل یکی از والدین وی تبعه آن کشور باشند.

موسسه نیک افرا یکی از موسسه معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت به ایتالیا و اخذ اقامت این کشور را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

پیام بگذارید

سه × 1 =

  مشاوره رایگان  36472709-071