به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت-به-فرانسه

فرانسه

فرانسه کشوری با پیشینه تاریخی در غرب اروپا است که محبوبیت زیادی برای گردشگران دارد. این کشور یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپا به شمار می آید و با کشور های آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ و اسپانیا هم مرز است. کشور فرانسه دارای چندین فرودگاه بین المللی می باشد که دو مورد از آنها در شهر پاریس واقع شده است. این کشور با جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، نظر گردشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب نموده است.
طبیعت بی نظیر فرانسه، آب و هوای بسیار خوب این کشور و وجود فعالیت های تفریحی در فضای باز، برج های زیبا و معماری تاریخی همچنین موزه های هنری با آثاری از سراسر جهان و غیره از جاذبه های گردشگری فرانسه می باشند که هر ساله گردشگران زیادی برای تماشای آن به این کشور سفر می کنند. کشور فرانسه از شهر ها و ایالت های زیادی تشکیل شده است که باشکوه ترین آنها و پایتخت این کشور پاریس نام دارد. پایتخت فرانسه از گران ترین شهرهای این کشور می باشد که برج ایفل و موزه لوور را در خود جای داده است.

همان طور که اشاره کردیم فرانسه، کشوری توریستی و گردشگری است. این کشور به علت داشتن آب و هوای معتدل، شرایط و امکان سفر را در تمامی فصل های سال دارد. فرانسه کشوری با مساحت نزدیک به 550 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر، دارای 80 درصد امید به زندگی است. این کشور دارای یک پنجم از مساحت اتحادیه اروپا است. همچنین گفتنی است که مساحت آن یک سوم مساحت ایران می باشد.

از جمله مزایای مهاجرت به فرانسه می توانیم به خدمات درمانی فوق العاده، تعادل مناسب بین کار و زندگی از نظر هزینه و درآمد، اقتصادی بودن هزینه ها، امکان سفر آزادانه بدون ویزا، امنیت شغلی در فرانسه، حمل و نقل عمومی گسترده و پیشرفته، تنوع ملک های قابل اجاره و غیره اشاره نمود. این مقاله توسط شرکت مشاوره مهاجرت نیک افرا با هدف آشنایی شما از شرایط و قوانین مهاجرت به فرانسه تهیه شده است.

 

 

 

راه های مهاجرت به فرانسه:

– مهاجرت به فرانسه  از طریق تحصیل

– مهاجرت به فرانسه از طریق کار

– مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

– مهاجرت به  فرانسه از طریق ازدواج

– مهاجرت به  فرانسه از طریق تولد

 

 

 

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل:

یکی از راه های مهاجرت به فرانسه، تحصیل در این کشور است. متقاضیان می توانند جهت تحصیل در فرانسه، اقدام به اخذ ویزا تحصیلی کنند. کشور فرانسه از زمان های دور، یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل بوده اند. پیشینۀ تاریخی این کشور، توجه بسیار زیاد مردم و دولت به هنر و دانش، کیفیت بالای سیستم آموزشی، در کنار شهریه‌های ارزان، وجود دانشگاه‌های مطرح و همچنین سبک آزاد زندگی در این کشور، نظر بسیاری از دانشجویان خارجی را به سمت تحصیل در فرانسه جلب می کند. مقاطع تحصیلی در فرانسه به سه دسته تقسیم می گردد که عبارت اند از:

 

 

کارشناسی در فرانسه:

متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را در فرانسه دارند، باید برای در یافت پذیرش از دانشگاه های این کشور، رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه های مورد نظرشان ارسال کنند. دانشگاه رزومه تحصیلی افراد را بررسی می نماید و در صورتی که این افراد تاییدیه دریافت کنند، برای آنها پذیرش تحصیلی ارسال می گردد. متقاضی بعد از دریافت پذیرش می تواند به کنسولگری فرانسه در کشور خود مراجعه نماید و ویزا تحصیلی دریافت کند. دانشجویانی که در رشته کارشناسی در فرانسه مشغول به تحصیل می گردند، اجازه کار تا 20 ساعت در هفته را در این نیز دارند. مقطع کارشناسی یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین بخش هر دانشگاه است لذا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. افراد زیادی در سراسر دنیا برای تحصیل در فرانسه و مقطع کارشناسی اقدام می نمایند. مقطع کارشناسی در کشور فرانسه سه ساله است. اکثر دوره ها نیز با قبولی در امتحانات پایان ترم تمام می شوند و در واقع تعداد اندکی از دوره ها نیاز به ارائه تز و دفاع دارند. نکته مهم این است که برای تحصیل در مقطع لیسانس باید مدارکی مثل دیپلم و پیش دانشگاهی را به دانشگاه ارائه دهید. همانطور که گفتیم این دوره ها به زبان فرانسه ارائه می شوند به همین دلیل لازم است که شما به این زبان تسلط داشته باشید و مدرک B2 را اخذ نمایید.

 

 

کارشناسی ارشد در فرانسه:

متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع فوق لیسانس را دارند، باید مدرک لیسانس خود را ارائه نمایند. متقاضیان در این مقطع تحصیلی حق انتخاب زبان تحصیل خود را دارند. آنها این امکان را دارند که از بین زبان انگلیسی و فرانسوی یک زبان را برای تحصیل خود انتخاب کنند. متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشند، اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را نیز خواهند داشت. مقطع کارشناسی ارشد از مقاطعی است که متقاضیان زیادی برای ثبت نام دارد. بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در این مقطع کشور فرانسه را انتخاب می کنند. مقطع کارشناسی ارشد در فرانسه بین 2 الی 3 سال زمان لازم دارد و به دو قسمت تقسیم می گردد که هر قسمت یک ساله است. این مقطع به طور معمول شامل کارآموزی است که در پایان هر دو قسمت شما موظف به انجام آن هستید. بعد از پایان دوره و انجام کارآموزی و دفاع از پایان نامه شما می توانید مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایید. مدرک زبان لازم در این مقطع مثل  دوره کارشناسی B2 است که شما ملزم به دریافت آن هستید. بعضی از دوره ها نیز به زبان انگلیسی هستند که به همین دلیل مدرک زبان انگلیسی مثل تافل یا آیلتس باید برای آن ارائه شود.

 

 

دکترا در فرانسه:

متقاضیانی که قصد تحصیل دکترا در فرانسه را دارند، باید بدانند که برای تحصیل در این مقطع لازم است که رزومه علمی قوی، تاییدیه استاد راهنما، مقالات بین المللی وغیره ارائه شوند. دانشجویانی که در این مقطع مشغول به تحصیل هستند، اجازه کار تا 40 ساعت در هفته را نیز خواهند داشت. تحصیل دکتری در فرانسه به علت شرایط اقتصادی مطلوب این کشور و همچنین امکانات رفاهی که این کشور در اختیار دانشجویان می گذارد به محبوبیت آن در بین متقاضیان می افزاید. کشور فرانسه جزو بالاترین دریافت کننده گان جایزه نوبل دنیا با 36 جایزه و پاریس دومین شهر بزرگ دانشجویی دنیا محسوب می شوند.

 

دانشجویانی که دارای رزومه بهتر و قوی تری هستند شانس دریافت پذیرش و تحصیل در فرانسه را بیشتر خواهند داشت چرا که رقابتی تنگاتنگ برای تحصیل در دانشگاه های این کشور بین دانشجویان از سراسر دنیا وجود دارد. برای مثال افرادی که دارای معدل بالا در مقطع ارشد وهمچنین دارای مقاله و نمره زبان بالا هستند شانس بیشتری برای  پذیرش در فرانسه  خواهند داشت. مدت زمان تحصیل دکتری در فرانسه بین 3 الی 4 سال زمان می برد و شما باید برای این که در این مقطع مشغول گردید حتما قسمت دوم مقطع کارشناسی ارشد را پشت سر گذاشته باشید. ورود به این مقطع، آسان نیست و همچنین تحصیل در این مقطع خود یک نوع شغل به حساب می آید. بنابراین شما ماهیانه حقوق دریافت میکنید و باید مالیات آن را پرداخت نمایید.

دانشجویان بین المللی در فرانسه این امکان را دارند پس از فارغ التحصیلی در این کشور، مشغول به کار گردند و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در این نوع اقامت، دانشجو پس یافتن کار، می تواند ویزا تحصیلی خود را به ویزا کاری تغییر دهد. . برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

 

پزشکی در فرانسه:

در کل، تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردارند. در کشور فرانسه نیز این محبوبیت با وجود رقابت تنگاتنگ و متقاضیان زیاد کاملا قابل دیدن است. البته لازم به ذکر است که، مدرک اخذ شده از دانشگاه های فرانسه بسیار معتبر هستند و همین امر باعث افزایش روز افزون متقاضیان مهاجرت تحصیلی به فرانسه شده است. ورود به دانشگاه های پزشکی در فرانسه کار راحتی نیست ولی نکته این است که نیازی به کنکور نمی باشد؛ اما فارغ التحصیل شدن از آن کار سختی می باشد و نیاز به تلاش و کوشش زیادی است.

متقاضیان برای ورود به رشته پزشکی باید به مدت 1 سال را در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند و در پایان معدل بالایی را از این دوره کسب نمایند. متقاضیانی که رزومه تحصیلی خوب و معدل بالایی دارند، می توانند در رشته پزشکی در فرانسه تحصیل نمایند. متقاضیان برای تحصیل پزشکی در فرانسه باید مدرک زبان فرانسوی داشته باشند. در صورتی هم که مدرک زبان فرانسوی را نداشته باشند باید در دوره های زبان در این کشور شرکت کرده تا به سطح مناسبی برسند. افراد باید قبل از هر اقدامی با دانشگاه های معتبر در این کشور آشنا گردند. دانشگاه های پزشکی فرانسه رتبه بالایی را در رتبه بندی جهانی دارند و عنوان بهترین دانشگاه ها در زمینه پزشکی را به خود اختصاص داده اند.

تحصیل در دانشگاه های دولتی در فرانسه  دارای هزینه کمی می باشند و به نوعی رایگان به حساب می آیند اما هزینه مطالعه پزشکی در دانشگاه های خصوصی فرانسه بسیار متفاوت است به طوری که شهریه برخی از دانشگاه های پزشکی فرانسه حدوداً از 10000 دلار در سال آغاز می گردد و شهریه برخی دیگر از آن ها حدوداً از 25000 دلار در سال است. . برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه های مطرح فرانسه:

– دانشگاه ایکس مارسی (Aix-Marseille University)

– دانشگاه پاریس دیدروت (University Paris Diderot-Paris 7)

– دانشگاه سوربون (Sorbonne University)

– دانشگاه استراسبورگ (University of Strasbourg)

– دانشگاه لورین (University Lorraine)

– دانشگاه کلود برنارد لیون (University Claude Bernard Lyon 1)

– دانشگاه مونتپلیر (University of Montpellier)

– دانشگاه بورگاندی (University Burgundy)

– غیره

 

بورسیه تحصیلی فرانسه:

اکثر متقاضیان برای تحصیل در فرانسه، خواهان دریافت بورسیه تحصیلی هستند. اخذ بورسیه تحصیلی در فرانسه کار دشواری نیست اما شرایط خاص خود را دارد. فرانسه از آن کشور هایی است که به تحصیل و آموزش اهمیت زیادی می دهد و بودجه زیادی هم برای آن اختصاص میدهد. به همین دلیل، بورسیه های زیادی را برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است. به طور کلی، دانشجویانی که قصد اخذ بورسیه را دارند، باید در قدم اول دانش بالایی در رشته خود داشته باشند و در قدم دوم معدل و نمرات خوبی را کسب کرده باشند. البته شرایط دیگری هم مانند ملیت، سن، مدرک زبان و غیره نیز در دریافت بورسیه تحصیلی فرانسه تاثیرگذار هستند.

به طور کلی، فرانسه برای دانشجویان بین المللی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بورسیه تحصیلی ارائه می کند که امکان اخذ آن در مقطع کارشناسی بسیار ضعیف تر و محدود تر از مقاطع دیگر می باشد. متقاضیان در این مقطع اجازه کار تا 20 ساعت در هفته را نیز دارند. البته لازم است که بگوییم، هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی، به رشته و دانشگاه محل تحصیل دانشجو وابسته است؛ چرا که تحصیل در دانشگاه های خصوصی هزینه های زیادی را به دنبال دارند .دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به رزومه تحصیلی قوی و اخذ نمرات بالا در مقطع کارشناسی دارد. همچنین متقاضیان باید دارای مدرک زبان فرانسوی b2  یا مدرک انگلیسی در سطح آیلتس 7 باشند. ارائه مقالات علمی، تحقیقاتی و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی از دیگر شرایط دریافت بورسیه در این مقطع است که دانشجو باید آنها را داشته باشد. بورسیه های قابل دریافت در این مقطع عبارت اند از:

– بورس تحصیلی امیل بوتمی

– بورس تحصیلی ایفل

– بورس تحصیلی لیون

– بورس تحصیلی موسسه گرنوبل فناوری

– بورس تحصیلی اراسموس

ظرفیت بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا نسبت به مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، بیشتر است و همین امر موجب افزایش تعداد افراد متقاضی تحصیل در این مقطع شده است. تحصیل در فرانسه در مقطع دکترا نزدیک به 5 سال طول می کشد که در طول این 5 سال، دانشجویان با عنوان پژوهشگر یا محقق در حال تحصیل می باشند. متقاضیان برای ورود به این مقطع باید یک توصیه نامه از استاد راهنما، همراهی استاد راهنما، پروپوزال و غیره را داشته باشند. بورسیه های تحصیلی مقطع دکترا عبارت هستند از:

– بورس تحصیلی اکول نرمال سوپریور

– بورس تحصیلی ایفل

مشاورین نیک افرا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند.

 

 

 

خود حمایتی یا Self-Employment:

خود حمایتی یکی از روش های قانونی در یافت اقامت و ‌از زیر شاخه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است که به کمک آن می توان اقامت بعضی از کشور ها را به دست آورد. در نتیجه، لازم است که به بررسی شرایط خود حمایتی بپردازیم. تمکن مالی یا خود حمایتی یکی از روش هایی است که برای آن نیازی به سرمایه گذاری نیست  و هیچ ریسکی شما و اموال تان را تهدید نمیکند. البته در تمام مسیر های مهاجرت ریسک هایی وجود دارد و امکان اینکه نتیجه مطلوب به دست نیاید نیز وجود دارد. اما بهتر این است که روشی برای مهاجرت انتخاب شود که کمترین ریسک را در پی داشته باشد و احتمال گرفتن بهترین نتیجه نیز وجود داشته باشد. در کل هدف افراد از مهاجرت بهتر کردن شرایط زندگی شان است، پس باید روشی قانونی و کم خطر را برای انجام این امر انتخاب شود.

موارد زیر پیش نیاز های اقدام برای اخذ اقامت از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی می باشند:

– اثبات تمکن مالی از طریق پرینت حساب بانکی

– مدرک زبان پایه در بعضی کشورها

– بیمه پزشکی

– اثبات منابع درآمدی غیر اکتیو

– کار نکردن برای دیگران در کشور مقصد

– اثبات دریافت سود ماهیانه بانکی

– اجاره ملک در کشور مورد نظر

شما باید بدانید که در این روش نیازی نیست که شما از سرمایه خودتان استفاده نمایید یا تمام دارایی تان را مورد استفاده قرار بدهید. اما باید نشان بدهید که از اوضاع مالی خوبی برخوردار می باشید و به قدر کافی سرمایه، ملک و املاک و حساب بانکی در گردش دارید. در واقع باید اثبات کنید که توانایی مالی شما به حدی می باشد که در کشور مورد نظرتان، از پس هزینه های زندگی خود و خانواده تان بر می آیید و به راحتی می توانید امرار معاش نمایید. بعضی از افراد اوضاع مالی خوبی دارند اما این ریسک را نمی کنند که همه اموال خود را در راه اخذ اقامت صرف نمایند. لذا به این افراد توصیه می شود که روش تمکن مالی را انتخاب نمایند چرا که کشور های مختلف این روش را قبول کرده اند و پس از رعایت شرایط مورد نظر، شخص می تواند اقامت آن کشور را بگیرد.

کشور های مختلف مثل اتریش روش تمکن مالی را قبول دارند و متقاضیان باید بسته به تعداد افراد خانواده مبلغی را در حساب خود نشان دهند. به طور مثال اتریش به ازای هر یک نفر باید در حساب خود حدود 20 تا 22 هزار یورو پول باشد. همچنین شخص باید ثابت کند که در آمد ماهیانه دارد، یعنی هر ماه مبلغی به حسابش واریز می شود. این درآمد ماهیانه باید به صورتی  باشد که نشان دهد نیازی به کار Active نیست و شخص از منابع Passive نیز درآمدی دارد. منظور از درآمد Passive این است که برای مثال شخص حقوق بازنشستگی دارد یا صاحب ملکی است که آن را اجاره داده و به صورت ماهیانه مبلغی را به عنوان اجاره بها دریافت می نماید. یکی دیگر از روش هایی که متقاضی می تواند درآمد ماهیانه خود را ثابت کند دریافت سود بانکی بلند مدت می باشد. این به آن معنی است که مبلغی را در حساب خود سپرده کرده و ماهانه از آن حساب سود دریافت می کند.

در این روش علاوه بر اینکه باید به ازای هر یک از اعضای خانواده خود مبلغی را در حساب داشته باشید؛ باید اثبات کنید که ماهانه درآمدی نیز کسب می کنید که نیازی به حضور فیزیکی شما ندارد، همچنین نیاز به بیمه پزشکی هم می باشد. مبلغ بیمه پزشکی در کشوری مثل فرانسه ممکن است در سال حدوداً 500 یورو شود. در نتیجه، تقریبا همه چیز به کشوری که برای مقصدتان انتخاب می کنید بستگی دارد. در واقع باید گفت هزینه بیمه، به سن شما و بیماری هایی که دارید و خیلی از مسائل دیگر نیز بستگی دارد و باید بدانید که پولی که بابت بیمه پزشکی پرداخت می کنید معمولا هزینه های کامل پزشکی را نیز در بر خواهد گرفت و هر اتفاقی برای شما بیوفتد بیمه آن راقبول می کند.

 

 

 

چه کشور هایی از برنامه خود حمایتی برای دادن اقامت به افراد استفاده می نمایند؟

روش خودحمایتی یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت است زیرا شما اگر اوضاع مالی بسیار خوبی داشته باشید می توانید با اثبات تمکن مالیتان اقامت بهترین کشورها مانند اسپانیا، اتریش، فرانسه، مکزیک، ایتالیا، پرتغال، سوئیس و یونان را بگیرید. برای اخذ اقامت اروپا از طریق خودحمایتی لازم به سرمایه گذاری در کشور مقصد نمی باشد. بلکه فقط کافیست سرمایه خود را اثبات نمایید. برای اینکه بتوانید راحت ترین کشور برای مهاجرت را انتخاب کنید شما می توانید با موسسه مشاوره مهاجرتی نیک افرا تماس بگیرد تا ما شما را در امر مهاجرت به بهترین کشور از طریق خودحمایتی راهنمایی نماییم.

 

 

 

 

 

مهاجرت به فرانسه از طریق کار:

افرادی که مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق کار هستند باید بدانند که، متقاضیان در قدم اول باید از یک کارفرمای معتبر دعوت نامه دریافت نمایند. کارفرما در صورتی می‌ تواند به یک فرد خارجی دعوت نامه بدهد که در ابتدا کار را به مدت سه ماه در فرانسه آگهی کند در صورت پیدا نشدن فرد مناسب برای حرفه مورد نظر باید کار را مجدداً به مدت ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی نماید و باز در صورت پیدا نشدن فرد مناسب می‌تواند به یک فرد بین المللی دعوت نامه ارسال کند. فرد متقاضی می تواند از طریق این دعوتنامه وارد کشور فرانسه شود و بعد از گذشتن ۵ سال می‌تواند برای اقامت دائم و سپس  دریافت تابعیت این کشور اقدام کند. داشتن مدرک تحصیلی، تسلط کافی بر زبان فرانسوی و دریافت دعوت نامه کاری از یک کارفرمای فرانسوی از مهم ترین شرایط برای کار در این کشور است. از جمله قوانین دیگری کار در این کشور برخورداری از شرایط سنی، سوابق تحصیلی، سابقه کار مرتبط و غیره می باشد. در صورتی که شما از نقطه نظر این شرایط در سطح مطلوبی باشید، ویزای کار فرانسه بهترین راه مهاجرت به فرانسه برای شما است و در این روش هزینه مهاجرت به این کشور به حداقل ممکن میرسد.

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق کار را داشته باشند و خواستار دریافت Blue Card فرانسه هستند باید به این نکته توجه نمایند که برای دریافت کارت آبی داشتن مدرک زبان و مدرک فوق لیسانس یا بالاتر جهت یافتن کار الزامی می باشد. رسیدن به حقوق ۵۳ هزار یورو در سال از دیگر الزامات دریافت این کارت است. برای مشاوره در این خصوص با مشاورین نیک افرا تماس بگیرید.

 

 

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری:

افراد زیادی مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت هستند. این کشور به دلیل استانداردهای سرمایه‌گذاری مناسب مانند درصد پایین ریسک در سرمایه گذاری و رشد اقتصادی بسیار خوب، مورد توجه سرمایه گذاران خارجی در سراسر دنیا قرار گرفته است. روش های سرمایه گذاری در فرانسه شامل ثبت شرکت، اقامت از طریق تمکن مالی، خرید ملک و غیره هستند. شما می توانید با انتخاب یکی از این روش های به راحتی به فرانسه مهاجرت نمایید و اقامت این کشور را دریافت کنید. اقامت از طریق خود حمایتی در فرانسه از دیگر روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد، که در این روش فرد باید بدون کار در فرانسه از پس هزینه های زندگی خود و خانواده اش براید. تمکن مالی برای مهاجرت از این طریق حدوداً 40 هزار یورو است و بابت هر فرزند تقریباً 10 هزار یورو و به ازای همسردر حدود 20 هزار یورو به این مبلغ اضافه می گردد.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک نیز بدین شکل است که فرد باید به ازای هر یک از افراد خانواده اش متراژ مشخصی را در نظر بگیرد. متقاضیان پس از خرید ملک در فرانسه می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

ما در نیک افرا با تکیه بر مشاوران مجرب خود آماده پاسخگویی به شما می باشیم. برای مشاوره با مشاورین نیک افرا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج:

از دیگر راه های مهاجرت به فرانسه، ازدواج با یک شهروند فرانسوی می باشد. به علت سو استفاده های زیاد از این قانون، دولت فرانسه شرایط سختگیرانه ای را برای این امر در نظر گرفته است. یکی از قوانینی که متقاضیان باید آن را رعایت کنند این اس که این افراد باید مدت مشخصی را با همسر خود زندگی کنند. توجه داشته باشید که متقاضی بعد از ازدواج با همسر فرانسوی خود، اقامت موقت دریافت می نماید. همچنین می تواند به مدت 5 سال این اقامت را تمدید کند و اگر پس از گذشت 5 سال از همسر خود جدا نشده باشد، این امتیاز را دارد که اقامت دائم فرانسه را دریافت کند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین مادر نیک افرا تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مهاجرت به فرانسه از طریق تولد:

سیستم تولد در هر کشوری با کشور دیگر با هم متفاوت می باشد. کشور فرانسه برای کودکان تازه متولد شده تابع سیستم خون می باشد. این سیستم به گونه ای است که فقط به کودکانی که حداقل یکی از والدین آنها فرانسوی باشد تابعیت این کشور اعطا می گردد. در غیر این صورت به کودکان تازه متولد شده تابع فرانسه محسوب نمی شود.

موسسه نیک افرا یکی از موسسه معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت این کشور را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

 

پیام بگذارید

پنج × چهار =

  مشاوره رایگان  36472709-071