به سایت نیک افرا خوش آمدید
مهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهرمهاجرت نیک افرا تندیس سپهر
09333539610 , 071-36472709 , 071-36473942
nicafra.info@gmail.com
شیراز، قصرالدشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 26، ساختمان سحر، طبقه4، واحد 7

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا:

ایالات متحده آمریکا یا همان کشور آمریکا، کشوری مستقل واقع در آمریکای شمالی که از شمال با کانادا، از جنوب با مکزیک، از شرق با اقیانوس اطلس و از غرب با اقیانوس آرام هم مرز می باشد. آمریکا متشکل از 50 ایالت، یک حوزه فدرال، پنج سرزمین خودمختار و مجموعه‌ای از جزایر پراکنده است که مجموعاً دارای مساحتی معادل 8/9 میلیون کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 330 میلیون نفر دارای رتبه سومین کشور پهناور و سومین کشور پرجمعیت جهان است. درصد عمومی امید به زندگی در این کشور برابر با 8/79 درصد است. پایتخت آمریکا شهر واشنگتن دی. سی و پرجمعیت ترین شهر این کشور نیویورک سیتی در ایالت نیویورک می باشد.

چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقه فدرال آن در سرزمین اصلی ایالات متحده و در آمریکای شمالی قرار دارند. ایالت آلاسکا یک ایالتی برون‌ بومی و در شمال غربی قاره آمریکای شمالی یعنی میان کانادا، تنگه برینگ و روسیه جای گرفته ‌است. ایالت هاوایی نیز یک برون بوم دیگر است که در واقع مجمع الجزایری در میانه اقیانوس آرام ‌است. دیگر قلمرو های ایالات متحده آمریکا در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده شده اند که نه منطقه زمانی مختلف دارند. این کشور به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوا متنوع، حیات وحش فوق‌العاده گوناگون، همچنین تنوع زیستی فراوان ‌است. استعمار قاره پهناور آمریکا توسط اروپایی ها از قرن شانزدهم میلادی آغاز گردید. جنگ انقلاب آمریکا در سالهای  1775الی 1783 در نهایت منجر به تشکیل نخستین کشور مستقل آمریکا شد و در سال 1775 اعلامیه استقلال ایالات متحده آمریکا منتشر گردید.

واحد پول در این کشور دلار آمریکا، زبان ملی آن انگلیسی و دین اکثریت مردم نیز مسیحیت می باشد. در حال حاضر حکومت حاکم بر این کشور یک جمهوری فدرال مشروطه با مجلس سنا و مجلس نمایندگان است. آمریکا قدرتی پیشرو در زمینه سیاست، فرهنگ و دانش در سطح جهان است که با داشتن جاذبه های فراوان سالیانه تعداد زیادی مهاجر و سرمایه را به خود جذب میکند. فرهنگ و آداب و رسوم مردم در این کشور به دلیل تنوع نژادی و تعداد زیاد مهاجران از سراسر دنیا بسیار متنوع است. این مقاله توسط شرکت مشاوره مهاجرت نیک افرا با هدف آشنایی شما از شرایط و قوانین مهاجرت به ایالات متحده آمریکا تهیه شده است.

 

ایالات متحده آمریکا

 

راه های مهاجرت به آمریکا:

– مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

– مهاجرت به آمریکا از طریق کار

– مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

– مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

– اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد

– مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

 

دانشگاه هاروارد

 

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل:

مهاجرت تحصیلی یکی از پرطرف دار ‌ترین و ساده ‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا می باشد. افراد متقاضی برای تحصیل در این کشور باید ویزای دانشجویی دریافت کنند که اخذ این ویزا در اکثر موارد همراه با مصاحبه است و این افراد باید بتوانند دلایل و اهداف خود را از تحصیل در این کشور به صورت واضح بیان نمایند.

از آنجا که آمریکا بیشترین میزان دانشگاه‌های برتر در دنیا را به خود اختصاص داده است مکانی ایده‌ال برای ادامه تحصیل می باشد. در واقع مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل راه مناسبی برای دریافت گرین کارت این کشور بعد از چند سال تحصیل و کار خواهد بود. تحصیل در دانشگاه‌های این کشور به زبان انگلیسی است و متقاضیان برای ورود به دانشگاه های آن باید مدرک زبان با حداقل نمره 6 الی 5/6 آیلتس یا حداقل نمره 80 تافل را ارائه کنند. شانس دریافت پذیرش برای افرادی که در سنین 20 تا 22 سال هستند برای مقطع لیسانس بیشتر است. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه ایالتی آریزونا

 

 

مدارس آمریکا:

دوره دبستان برای شهروندان آمریکایی در مدارس دولتی رایگان است اما در مدارس خصوصی الزام به پرداخت هزینه وجود خواهد داشت. مهاجرانی که هنوز موفق به اخذ شهروندی این کشور نشده اند، برای تحصیل در مدارس این کشور در هر حالت باید شهریه پرداخت نمایند. دوره 12 ساله مدرسه در آمریکا به 3 بخش اصلی دارد:

دوره ابتدایی (پیش دبستان تا کلاس پنجم): عموما 5 یا 6 سالگی تا 12 سالگی

دوره راهنمایی (ششم تا نهم): عموما 12 تا 15 سالگی

دوره دبیرستان (نهم تا دوازدهم): عموما 15 تا 18 سالگی

 

 

کالج در آمریکا:

دانش آموزان این امکان را دارند تا با تحصیل در انواع کالج های آمریکا و شرکت در کالج های زبان خود را برای ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد نظرشان آماده نمایند. رشته های کالج های امریکایی بسیار متنوع می باشند و دانشجویان این کالج ها می توانند در رشته های علوم انسانی نظیر اقتصاد، جامعه شناسی، روانشناسی و روزنامه نگاری یا رشته های مهندسی و پزشکی در این کالج های مقدماتی شرکت نمایند. از مهمترین شرایط پذیرش در کالج های آمریکا شرایط سنی و گپ تحصیلی مناسب متقاضیان می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه استنفورد

 

 

کارشناسی در آمریکا:

اگر شما نیز قصد تحصیل کارشناسی در آمریکا را دارید، باید بدانید که مدرک اتمام دوره تحصیلی دبیرستان یکی از مدارک لازم برای اخذ پذیرش است. همچنین برای تحصیل کارشناسی در آمریکا داشتن مدرک دیپلم 12 ساله و شرایط سنی مناسب یعنی سن بالای 17 سال از الزامات است. تعداد ساعات حضور دانشجویان در کلاس براساس هر واحد درسی تعیین میگردد. به طور معمول دو نوع مدرک کارشناسی BA یعنی درجه لیسانس هنر و BS درجه لیسانس علوم در آمریکا به دانشجویان تعلق میگیرد. دانشجویانی که مدرک BS را اخذ می نمایند، عموما در زمینه علوم زندگی، علوم فیزیک یا ریاضی تحصیل کرده اند. هر سال تحصیلی در آمریکا از ماه آگوست شروع می شود و تا ماه می نیز ادامه می یابد. تحصیل کارشناسی در این کشور شامل دو نیم سال می شود که هر کدام نیز دارای دو ترم تحصیلی هستند. در واقع هر سال تحصیل کارشناسی در آمریکا به چند ترم 10 تا 12 هفته ای تقسیم می شود.

 

 

کارشناسی ارشد در آمریکا:

هدف از تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، که دو مقطع تحصیلی اصلی بعد از کارشناسی می باشد، ارائه آموزش عمیق و تحصیل تخصصی است. در حال حاضر در آمریکا بیشتر از 1000 دانشگاه و مرکز آموزش عالی، این مقاطع را برگزار می نمایند.هر سال بالغ بر 500 هزار دانشجو در ایالات متحده آمریکا موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد می شوند. رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد آمریکا بسیار متنوع می باشند. اما اصلی ترین رشته های ارشد ارائه شده در زمینه هنر (Master of Art) و ارشد علوم (Master of Science) است. عموماً تحصیل در این مقطع بین دو تا سه سال طول میکشد. البته برخی از مدارک را نیز تنها در یک سال می توان کسب کرد. دانشجویان متقاضی تحصیل کارشناسی ارشد در این کشور علاوه بر یک پروژه مطالعاتی فشرده یا یک پایان نامه نیاز است که شش تا هشت دوره پیشرفته را نیز بگذرانند. همچنین تعدادی از برنامه های تحصیلات تکمیلی، برای دانشجویان، دوره های کارآموزی برگذار میکنند. این دوره ها فرصتی مناسب برای کار در زمینه رشته تحصیلی فرد فراهم می سازد.

سال تحصیلی در آمریکا معمولا از ماه آگوست آغاز و تا ماه می ادامه پیدا می یابد. تعطیلات میان ترم نیز در این بازه زمانی قرار دارد. تحصیل کارشناسی ارشد در آمریکا شامل دو نیم سال تحصیلی می شود. هر کدام از این دو نیم سال نیز خود شامل دو ترم تحصیلی هستند. در نتیجه هر سال تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد مانند مقطع کارشناسی در آمریکا به چند ترم 10 تا 12 هفته ای تقسیم میگردد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه بین المللی فلوریدا

 

 

دکتری در آمریکا:

تحصیل در دوره دکتری در آمریکا بیشتر از کشورهای اروپایی و در حدود 5 الی 6 سال زمان می برد. از طرف دیگر فارغ‌التحصیلان این مقطع شانس بسیار بالایی برای کار در موسسه های پژوهشی و دانشگاه‌ها در سراسر دنیا دارند. دوره دکترا در اکثر موارد شامل کلاس های پیشرفته و سمینارهای کوچک میشود و دانشجویان باید قبل از ارائه پایان نامه در امتحاناتی که به صورت شفاهی و کتبی برگزار می شوند نیز شرکت نمایند. پایان نامه این مقطع معمولاً به شکل یک کتاب خواهد بود و به صورت میانگین در حدود یک الی دو سال طول می کشد.

گفتنی است که دانشجو باید از پایان نامه خود در مقابل کمیته ای ۳ الی ۵ نفره متشکل از اساتید دانشگاه دفاع کند. پس از جلسه دفاع دانشجو می تواند برای اخذ پذیرش و تحصیل فوق دکتری در آمریکا اقدام نماید و یا وارد بازار کار شود. جالب است که بدانید در این کشور برای ورود به دوره دکتری حتما نیازی به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نیست، زیرا این دوره خود به تنهایی برنامه تحصیلی کاملی از دو دوره کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. البته تحصیل در این دوره بدون ارائه مدرک کارشناسی ارشد تنها زمانی امکان پذیر است که متقاضی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه معتبری دریافت کرده باشد. دانشگاههای ایالات متحده آمریکا معدل محور نیستند و متقاضیان را بر اساس معدل شان نمی پذیرند بلکه سنجش دانشجویان بر اساس آزمون ورودی و میزان دانش علمی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دانشگاه پرینستون

 

 

پست داک در آمریکا:

پست داک یا مقطع فوق دکترا در آمریکا دوره ای مطالعاتی– تحقیقاتی است که مدت زمان آن مجموعاً 2 ساله می باشد. البته مدت زمان آن در ابتدا یک ساله است و در صورت نیاز می توان برای یک سال دیگر نیز آن را تمدید کرد. تحصیل پست دکترا در آمریکا در واقع شغل محسوب می گردد و دانشجویان در این مقطع می توانند حقوق و در آمد بالایی کسب نمایند.

وجود بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی دانشجویان پست داک را برای تحصیل در کشور آمریکا بسیار ترقیب میکند.  آنان می توانند از لحظه ورود متقاضی دریافت انواع بورس تحصیلی در این کشور باشند. متقاضیانی که در حال سپری کردن سال آخر دکترا هستند و یا مدرک PhD خود را دریافت کرد ه اند، می توانند برای اخذ پذیرش در آمریکا اقدام نمایند. مدت زمانی که باید برای تحصیل پست داک در آمریکا صرف کنید، به استاد راهنمایتان بستگی دارد ولی معمولا بین 3 الی 5 سال طول میکشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه پزشکی جنوب غربی تگزاس در دالاس

 

 

پزشکی در آمریکا:

لازمه تحصیل پزشکی در آمریکا قبولی در آزمون MCAT است، این آزمون یک امتحان چند گزینه ای است که از دروس زیست شناسی، شیمی، مهارت کلامی و فیزیک بدنی می باشد و مدت پاسخدهی به آن 5 ساعت است. شخص متقاضی پس از قبولی در این امتحان و با توجه به رتبه اش می تواند دانشگاه خود را انتخاب نماید. به عنوان مثال برای تحصیل در دانشگاه پزشکی آریزونا کسب نمره 498 الی 509 در آزمون MCAT لازم است. در دانشگاه نیواورلئان نیز داشتن نمره 509 لازم است. در واقع نمره قبولی در این آزمون کلید ورود به دانشگاه پزشکی آمریکا است.

دانشجویان بعد از قبولی ابتدا یک دوره 2 ساله از دروس تئوری و آزمایشگاهی را طی می کنند و در اولین مرحله آزمون دیگری با نام آزمون USMLE شرکت می نمایند و در 2 سال بعد نیز باید دوره های بالینی را به همراه دوره های تئوری پشت سر بگذارند. دانشجویان دوره بالینی خود را در مراکز بیمارستانی و کلینیکی که از طرف دانشگاه ها انتخاب می شود میگذرانند و در پایان سال چهارم باید در مرحله دوم آزمون USMLE شرکت کنند. در ادامه دانشجویان باید 3 سال دیگر  تحصیل خود را ادامه دهند. دانشجویان بعد از این 7 سال با پشت سر گذاشتن سومین مرحله آزمون USMLE موفق به دریافت مدرک پزشکی خود از آمریکا می گردند.

تحصیل پزشکی برای دانشجویان بین المللی در آمریکا باید در دانشگاه های خصوصی انجام شود زیرا در دانشگاه های دولتی رقابت برای تحصیل پزشکی بسیار بالاست. در بعضی از دانشگاه های خصوصی دانشجو باید هزینه یک سال تحصیل پزشکی را به دانشگاه نشان دهند و حتی امکان دارد بعضی از دانشگاه ها ممکن است از دانشجو بخواهند تا هزینه 7 سال تحصیل پزشکی را در حساب خود به دانشگاه نشان دهد و این هزینه ممکن است بین 30000 الی 200000 دلار متفاوت باشد.

 

 

دانشگاه جان هاپکینز

 

 

دانشگاه های آمریکا:

– دانشگاه جان هاپکینز (Johns Hopkins University)

– دانشگاه پرینستون (Princeton University )

– دانشگاه ایالتی آریزونا (Arizona State University)

– دانشگاه آبرن (Auburn University)

– دانشگاه آگوستا (Augusta University)

– دانشگاه نیویورک (New York University (NYU))

– دانشگاه بیلور (Baylor University)

– دانشگاه بوستون (Boston University)

– دانشگاه برندیس (Brandeis University)

– دانشگاه بریگام یانگ (Brigham Young University)

– دانشگاه ایالتی کلرادو (Colorado State University)

– دانشگاه کلمبیا (Columbia University)

– دانشگاه آتلانتیک فلوریدا (Florida Atlantic University)

– دانشگاه بین المللی فلوریدا (Florida International University)

– دانشگاه ایالتی فلوریدا (Florida State University)

– موسسه فناوری جورجیا (Georgia Institute of Technology)

– دانشگاه ایالتی جورجیا (Georgia State University)

– دانشگاه هاروارد (Harvard University)

– دانشگاه استنفورد (Stanford University)

– دانشگاه تکنولوژی تگزاس (Texas Technology University)

– دانشگاه پزشکی جنوب غربی تگزاس در دالاس (The University Texas Southwestern Medical Center at Dallas)

– غیره

 

دانشگاه نیویورک

 

بورسیه در آمریکا:

اخذ بورسیه تحصیلی در کشور های پیشرفته دنیا بخصوص آمریکا برای متقاضیان تحصیل بسیار جذاب است. از آنجایی که آمریکا جزء پر هزینه ترین کشور های دنیا برای ادامه تحصیل است، اخذ بورسیه تحصیلی در این کشور یکی از موثرترین روش برای کاهش هزینه هابرای دانشجویان می باشد. کشور آمریکا برای جذب دانشجویان نخبه و واجد شرایط بورسیه های متعددی در نظر می گیرد. این بورسیه ها شامل:

  • تخفیف در شهریه
  • کمک هزینه زندگی

بورسیه تحصیلی آمریکا ممکن است توسط دانشگاه های دولتی، خصوصی یا مراکز تحقیقاتی برای مقاطع مختلف بر اساس شایستگی، استعداد یا نیاز دانشجو به وی اختصاص یابد. البته برای دریافت بورسیه تحصیلی آمریکا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • سابقه شرکت در مسابقات بین المللی و کسب امتیاز یا رتبه
  • ارائه اسناد مبنی بر داشتن مهارت و یا استعداد ویژه
  • داشتن معدل بالا در مقاطع تحصیلی قبل
  • ارائه مدرک تحصیلی از دانشگاه و یا مراکز علمی معتبر
  • اثبات دانش زبان انگلیسی در سطح بالا
  • بسته به رشته تحصیلی نمرات عالی در آزمون های نظیر: ACT ،SAT ،GRE و یا GMAT درخواست می شود.
  • رزومه قوی، داشتن اختراعات، مقالات معتبر علمی در ژورنال های مطرح بین المللی

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین نیک افرا تماس حاصل فرمایید.

 

دانشگاه تکنولوژی تگزاس

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار:

مهاجرت کاری به ایالات متحده آمریکا در حال حاضر برای ایرانیان سخت و دشوار است و تنها از طریق ویزای H1B امکان‌پذیر می باشد. برای اخذ این نوع از ویزای کاری، افراد متقاضی باید از طریق کارفرمای معتبر در کشور آمریکا جاب آفر (پیشنهاد کاری) دریافت نمایند. کارفرما نیز برای استخدام نیروی کار بین المللی لازم است به مدت سه ماه در روزنامه‌ها و سایت‌های کاریابی آگهی بدهد و در صورت پیدا نکردن فرد مناسب امکان استخدام افرادی خارجی فراهم می شود.

ویزای موقت H1B برای کار در مشاغل تخصصی صادر می شود که نیازمند داشتن مدارک دانشگاهی هستند، برای همین بسیاری از دانشجویان ایرانی در آمریکا بعد از پایان تحصیلات برای این ویزا اقدام مینمایند. مهاجرت به آمریکا از طریق کار نیازمند تخصص حرفه‌ای، سابقه کاری و برقراری ارتباط با کارفرمایان آمریکایی است. شما میتوانید جواب سوالاتتان را به صورت مستقیم از ما در شرکت مشاوره مهاجرتی نیک افرا بخواهید.

 

پارک مرکزی نیویورک

 

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری:

ایالات متحده آمریکا یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان می باشد و بسیاری از متقاضیان مهاجرت خواستار سرمایه‌گذاری در آن و به دست آوردن اقامت دائم این کشور هستند. ما ایرانی ها تنها از طریق دریافت ویزای EB5، برای سرمایه‌گذاری در ایالات متحده آمریکا می توانیم اقدام کنیم. البته باید متذکر شد که حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری از این طریق حدوداً مبلغ  900000 دلار است که باید به مدت دو سال باقی بماند و منجر به ایجاد اشتغال در این کشور شود. مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری و دریافت گرین کارت این کشور معمولاً سه سال طول می‌کشد. برای مشاوره در این خصوص با مشاورین نیک افرا تماس بگیرید.

 

 

ساختمان کنگره آمریکا واشنگتون

 

 

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج:

افرادی که قصد دارند تابا یکی از  شهروندان آمریکا ازدواج نمایند و یا افرادی که گرین کارت آمریکا را داشته باشند، این امکان را دارند تا ابتدا از طریق ویزای K-1 وارد این کشور شوند و سپس در طول مدت 90 روز ازدواج کنند. پس از ازدواج همسر آمریکایی و یا دارنده دارنده گیرین کارت می‌تواند به عنوان اسپانسر و حامی خود را معرفی کند و این زوج اجازه دارند تا پس از تکمیل فرم دادخواست برای اتباع خارجی بعنی فرم l-130 ، آن را به اداره شهروندی و مهاجرت این کشور ارائه نمایند. اداره مهاجرت آمریکا بسته به اینکه شخص مورد نظر در حال زندگی در آمریکاست و یا در خارج از این کشور باشد، روند حقوقی متفاوتی برای رسیدگی به پرونده آنها پیش میگیرد. همچنین بایدگفت که این امکان وجود دارد که فرآیند مهاجرت به ایالات متحده عربی از طریق درخواست گرین کارت برای همسر 6 ماه یا بیشتر طول بکشد و لازمه آن انجام مصاحبه برای اثبات واقعی بودن ازدواج می باشد. مشاورین ما در نیک افرا پاسخگوی کلیه سوالات شما می باشند.

 

میامی، فلوریدا، آمریکا

 

اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد:

ایالات متحده آمریکا یکی از معدود کشورهایی میباشد که از قانون خاک پیروی می‌کند و به کودکانی که در خاک کشورش به دنیا می آیند فارغ از ملیت والدین تابعیت خود را اعطا می نماید. به عبارتی دیگر در صورتی که فردی در خاک آمریکا که شامل کشتی و یا حتی هواپیمایی که داخل مرز جغرافیایی این کشور است، نیز می‌شود متولد شود، صرف نظر از وضعیت تابعیت والدینش، تابعیت آمریکا را کسب خواهد کرد. البته باید متذکر شد که مهاجرت به آمریکا از این طریق برای والدین کودک مناسب نیست، زیرا فرزندشان پس از دریافت تابعیت تا سن 21 سالگی نمی‌تواند برای گرین کارت والدینش  درخواست دهد. همچنین تمامی هزینه‌های درمانی و زایمان مشمول بیمه نمی شود و با احتساب هزینه درخواست ویزای تولد، والین باید حدود 140000 دلار آمریکا پرداخت کنند. برای مشاوره در این خصوص با مشاورین نیک افرا تماس بگیرید.

 

پل معلق نیویورک

 

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری:

هرسال در ماه اکتبر ایالات متحده آمریکا سامانه ثبت‌نام لاتاری را باز می کند و به 55 هزار نفر از متقاضیان اخذ اقامت دائم این کشور گرین کارت خود را اعطا مینماید.

این ویزا به منظور حفظ تنوع قومی در این کشور است و در این بین هر کشوری دارای سهمیه مشخصی می باشد. سهمیه ایران از این ویزا 3500 نفر است. افراد پس از برنده شدن باید برای شرکت در مصاحبه به سفارت آمریکا در یکی از کشورهای همسایه مراجعه نمایند. افراد بالای 18 سال با داشتن پاسپورت معتبر، یک قطعه عکس با ویژگی های مشخص و حداقل مدرک دیپلم می‌توانند برای لاتاری ثبت‌نام کنند و شانس شان را برای برنده شدن گرین کارت امتحان نمایند. سیستم لاتاری بر اساس قرعه‌کشی و تصادفی برنامه ریزی شده و برندگان می‌توانند به همراه خانواده خود برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. مهاجرت به ایالات متحده آمریکا از طریق برنده شدن در قرعه کشی لاتاری به دلیل نداشتن هیچ ‌شرطی مانند دانش زبانی و یا سرمایه برای متقاضیان محبوبیت زیادی دارد و هر سال میلیون‌ها نفر در آن ثبت‌نام می‌نمایند. ما در نیک افرا با تکیه بر مشاوران مجرب خود آماده پاسخگویی به شما می باشیم.

 

لاس وگاس

 

ویزای درمانی آمریکا:

آمریکا با پیشرفته ترین سیستم سلامت و درمان در جهان یکی از بهترین مقاصد درمانی دنیا می باشد. امکانات مثال زدنی و تجهیزاتی که برای بیماران در آمریکا فراهم شده است به همراه وجود پزشکان ماهر و متخصص باعث شده تا سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای درمان وارد این کشور شوند. متقاضیانی که قصد درمان در آمریکا را داشته باشند باید ثابت نمایند که در کشور خود روش درمانی مناسبی برای بماریشان وجود ندارد و همچنین این افراد باید ثابت نمایند این امکان را دارند تا هزینه های درمانی را در آمریکا پرداخت نمایند. مدارک لازم برای دریافت ویزای درمانی آمریکا به شرح زیر می باشد:

– ارائه گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار

– اصل و کپی شناسنامه با ترجمه رسمی

– تکمیل آنلاین فرم DS-160 به همراه پرینت آن

– نامه از پزشک یا بیمارستان در آمریکا

– مدرکی که نشان دهنده وقت دکتر و بیمارستان در کشور آمریکا باشند

– ارائه تمکن مالی (پرینت حساب بانکی شش ماه اخیر)

– گواهی عدم سوء پیشینه

– گزارش پزشکی (دلایل درمان به همراه علت انتخاب آمریکا برای ادامه درمان)

موسسه نیک افرا یکی از موسسات معتبر در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت است که می تواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین راه مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت این کشور را ارائه نماید. این موسسه متشکل از وکلا و مشاوران حرفه ای و متخصصی می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

پیام بگذارید

4 × دو =

  مشاوره رایگان  36472709-071